Widgets. Sing that iTunes
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 07-06-08 05:22

Jeg har nu prøvet den lidt (kan hentes fra apples side under widgets),
jeg er ikke imponeret. Det er meget få sange fra itunes den finder
tekster til.

Nogen som har erfaring med at bruge den?

Fra : Sebastian

Dato : 07-06-08 10:44

Jesper Nielsen <ultra_dk@msn.com> wrote:

> Jeg har nu prøvet den lidt (kan hentes fra apples side under widgets),
> jeg er ikke imponeret. Det er meget få sange fra itunes den finder
> tekster til.
>
> Nogen som har erfaring med at bruge den?
Ja det har jeg, og når du skriver at den finder meget få sange, så har
du måske også erfaringer med den.

Jeg ønsker mig også lignende, der er lidt mere resistent mod alternative
stavemåder og tillægsbemærkninger, kender dog ikke noget end at finde
sangteksten vha en søgemaskin og kopiere den vha iTunes ind i lydfilen.

Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark