MS Windows
briani 27239
er ved at lave en recovery -SP3
Fra : Jesper

Dato : 06-06-08 20:05

Hej

Jeg er ved at lave en recovery af min XP maskine.

Hvor kan jeg hente SP3 så jeg kan kopiere den over til en ekstern haddisk
inden jeg "slå min maskine ihjel"? Jeg vil gerne være fri for bagefter at
skulle lave alle de enkelteupdates, men blot kunne installere SP3,så alle
uodates gennemtiderne bliver installeret.

Jeg har set nogle omtale en ISO version af SP3 eller noget i den retning -
hvad er det?

mvh

Jesper

Fra : Max

Dato : 06-06-08 20:33

Hej Jesper

> Jeg har set nogle omtale en ISO version af SP3 eller noget i den
> retning - hvad er det?

Du henter bare SP3 som en fil hos Microsoft, fylder 300 Mb

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=da

--
Mvh Max

Fra : inis

Dato : 06-06-08 21:51

ring, skriv til microsoft dk
og bed om en CD med sp3

//inis

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 07-06-08 08:28

"inis" <inismere@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> ring, skriv til microsoft dk
> og bed om en CD med sp3
>
> //inis
Hvorfor skulle han det? Den fylder kun 300Mb

Mvh
Stampe

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 07-06-08 10:26

"Jesper" <christop@post1.dknet**.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> uodates gennemtiderne bliver installeret.
>
> Jeg har set nogle omtale en ISO version af SP3 eller noget i den retning -

Du kan også slipstreamet XP CD med sp3:
http://www.nliteos.com/
det er gamske nemt.

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-08 18:17

"Jesper" <christop@post1.dknet**.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uodates gennemtiderne bliver installeret.
>
> Jeg har set nogle omtale en ISO version af SP3 eller noget i den retning -

Hej igen.

Tak til alle.

Jeg har klaret det og nu kører det helt perfekt igen.

mvh

Jesper