MS Windows
briani 27239
Administratorrettigheder.
Fra : kalvoere

Dato : 05-06-08 10:07

Hej
Jeg har lige opdaget at min USB harddisk har taget et disknavn efter
en USB nøgle.
Jeg kan ikke rette det i "egenskaber > omdøb" Den skriver at jeg skal
have ADMIN rettigheder, men jeg er den eneste der bruger den og har
ikke aktiveret noget der ligner ved opstarten af Vista.
Til det siger jeg fortsæt og så skifter den bare tilbage igen til det
"gamle" navn.

Jeg har prøvet det før, i forbindelse af install. af et program, og
fik en beskrivelse af at omgå det, men den kan jeg ikke finde nu.

Det var forholdsvis enkelt, husker jeg.

Kan funktionen ikke desaktiveres.?

/Lars

Fra : Dr.Xerox

Dato : 05-06-08 17:20

"kalvoere" <Lars.Helsboel@gmail.com> skrev i en meddelelse news:ecbfcfcd-f3d6-40aa-95c1-56e32bb17df0@l42g2000hsc.googlegroups.com...
[...]

Du kan bruge dette lille stykke værktøj, TweakUAC

http://www.tweak-uac.com/what-is-tweak-uac/

Mvh. Poul