/ Forside / Interesser / Dyr / Katte / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Katte
#NavnPoint
dova 9788
akle 7186
Jernladyen 3710
ans 2627
miritdk 2457
Nordsted1 2217
taliskoko 2188
mulberry 1779
cdripper 1530
10  HelleBirg.. 1440
Møgkat Rocke
Fra : Ukendt


Dato : 30-03-08 06:05

Hehe ja Rocke tog lige en springtur, Møgkat.
Nå men jeg fik fanget ham igen, det er jo rigtigt sjovt at side og vente
udenfor ens hoveddør kl. 5 om natten. Eller er det kl 6 nu?
Han løber normalt rundt om huset og snuser,oplever. når han bryder ud.
Møgkat han er.

Nå nu er han fanget og der er lukket til haven, til jeg har fundet hullet.
Jeg har en god ide om hvor det er. Så det er vist ikke kun hans skyld.

Sidst jeg lappede huller med nyt hegn der fik jeg ikke lågerne med, så det
er nok der han er brudt ud.

Men Møgkat han er lige nu.

Hehe
Mvh Allan





 
 
Ukendt (30-03-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-03-08 06:17


"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47ef1fa0$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Nåe ja og grunden til jeg så Rocke var på springtur.
Kosmos min anden kat, han sladrer

Mvh Allan



Kari Eiffert (30-03-2008)
Kommentar
Fra : Kari Eiffert


Dato : 30-03-08 08:39


"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in message
news:47ef21c9$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:47ef1fa0$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Nåe ja og grunden til jeg så Rocke var på springtur.
> Kosmos min anden kat, han sladrer
>
> Mvh Allan
>

Håber han nød friheden Zulu er også en sladrehank. Men det er hvis
hoveddøren går op. Når de andre (nu kun Yatzy) smutter ud af døren, står hun
i døråbningen og mjaver. Og når Xulu mjaver er vi klar over at der sker
noget meget vigtigt! hun mjaver nemlig aldrig

Mvh Kari



Siri (31-03-2008)
Kommentar
Fra : Siri


Dato : 31-03-08 10:36

> Kari Eiffert skrev:
> >
> > Nåe ja og grunden til jeg så Rocke var på springtur.
> > Kosmos min anden kat, han sladrer
> >
> > Mvh Allan
> >
>
> Håber han nød friheden Zulu er også en sladrehank. Men det er hvis
> hoveddøren går op. Når de andre (nu kun Yatzy) smutter ud af døren, står
hun
> i døråbningen og mjaver. > Mvh Kari
>

Her er det Lejon, der sladrer, selvom han ikke siger noget. Begge misser
ved godt, at de ikke må gå ud i køkkenet, men frække lille madtyv Maf
fik jo lært dem unoder, han gik uanfægtet derud og entrede foderposerne,
selvom den samme mad stod frit fremme flere steder....
Så når Lejon sidder og glor undrende ind ved foldedøren, så ved jeg
godt, at der en lille dame på gale veje, og så bliver der skældt ud!
Lige indtil det sekund, hvor hun er ude af køkkenet igen.
Det kan nu også være omvendt: At Lejon er lusket derud, og Gia glor
intenst efter ham
Jeg er skrækslagen for, at de skal få væltet noget altfor varmt og tungt
ned over sig. Så køkkenet skal være totalt out-of-bounds!
Men sjove ser de ud, når de sidder der og det lyser ud af den ene, at
'mor mor, min makker er ov-derude-hvor-vi-ikke-må-være!!!'
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar


Postet fra http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk


Kate (31-03-2008)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 31-03-08 20:35

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in
news:leednX_QGoAaLW3anZ2dnUVZ8qydnZ2d@giganews.com:

> men frække lille madtyv Maf
> fik jo lært dem unoder, han gik uanfægtet derud og entrede
> foderposerne, selvom den samme mad stod frit fremme flere
> steder....

Stjålen mad smager altså bedst.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
gerne ældre.

Marianne Hellemose (31-03-2008)
Kommentar
Fra : Marianne Hellemose


Dato : 31-03-08 20:48

Kate skrev
>Da mine var på springtur sidste sommer, adskillige gange, var der ingen der
>sladrede. Drengen smuttede jo sammen og Doughnut håbede sikkert på
at de ikke kom hjem igen <

Ha ha ha ja det har hun sikkert, den lille "madamme"


Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

"the greatness of a nation and it's moral progress,
can be judged by how its animals are treated"
Mahatma Ghandi


--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

"the greatness of a nation and it's moral progress,
can be judged by how its animals are treated"
Mahatma Ghandi



taina (30-03-2008)
Kommentar
Fra : taina


Dato : 30-03-08 09:44


"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47ef21c9$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:47ef1fa0$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Nåe ja og grunden til jeg så Rocke var på springtur.
> Kosmos min anden kat, han sladrer
>
Ih, det er godt med sådan en sladrehank! Som en anden skriver, så har du
godt nok haft meget bøvl med det hegn - katte er utrolige, hvis der er et
hul, skal de nok finde det

Her i huset har jeg to møgkatte!

Møgkat 1:
Jeg kunne ikke forstå, at jeg kunne få lov til at sidde alene på sofaen, så
jagten gik ind på Nugga, som ingensteder var at finde. Til sidst tog jeg
kælderen med i eftersøgningen, og sørme om gimpen ikke var stukket af
derned. Hun kom frem fra omme bag vaskemaskinen med spindelvæv og et
undskyld i hele fjæset - men så tog det gudødme også rigtig lang tid at få
hende med op igen, for nu var hun jo på ny og farlig grund og skulle krybe
hele vejen. Suk

Dagen efter lå jeg igen alene på sofaen. Kunne høre kræet jamre svagt, så
jeg gik straks til kælderen - faldt på trappen og kurede et helt "sæt" ned,
så jeg nu er ganske blå og forslået. Nugga var selvfølgelig ikke i kælderen.
Til gengæld fandt jeg hende i et af køkkenskabene, der var smækket bag
hende.

Møgkat 2:
Billy the Kid har skiftet navn til Billy Ballade her i huset. Nu har han
lært at det er en dårlig ide at gå på køkkenbordet, når jeg er der - men når
han har haft køkkenet og stuen om natten, er komfuret og bordet fuld af
kattespor. Når man nu ikke må gå på køkkenbordet, så er det da dejligt, at
man er så lang, at man kan nå at pære alle de spændende ting ned med
poterne - skærebrædter, stegepander i brug og andet godt... .Han er en kat,
der ved, hvad han vil - og gør det. Hvis han vil op, så hopper han op,
uanset om man sidder ned eller står (hold da op jeg fik et pjosk, første
gang han hoppede og landede på brystet af mig). Hvis han er blevet smidt
ned, så prøver han da bare at hoppe op igen - og igen - og igen - og...

Møgkatte!

mvh. tina



Kate (31-03-2008)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 31-03-08 20:34

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in
news:47ef21c9$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> "Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:47ef1fa0$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Nåe ja og grunden til jeg så Rocke var på springtur.
> Kosmos min anden kat, han sladrer

Da mine var på springtur sidste sommer, adskillige gange, var der ingen
der sladrede. Drengen smuttede jo sammen og Doughnut håbede sikkert på
at de ikke kom hjem igen

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
gerne ældre.

Torben og Marie-loui~ (30-03-2008)
Kommentar
Fra : Torben og Marie-loui~


Dato : 30-03-08 07:55


"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47ef1fa0$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hehe ja Rocke tog lige en springtur, Møgkat.
> Nå men jeg fik fanget ham igen, det er jo rigtigt sjovt at side og vente
> udenfor ens hoveddør kl. 5 om natten. Eller er det kl 6 nu?
> Han løber normalt rundt om huset og snuser,oplever. når han bryder ud.
> Møgkat han er.
>
> Nå nu er han fanget og der er lukket til haven, til jeg har fundet hullet.
> Jeg har en god ide om hvor det er. Så det er vist ikke kun hans skyld.
>
> Sidst jeg lappede huller med nyt hegn der fik jeg ikke lågerne med, så det
> er nok der han er brudt ud.
>
> Men Møgkat han er lige nu.

LOL.. du har haft dig noget ballade med det hegn hva`?
Godt at kosmos er sådan en sladrehank, det er da fint synes jeg, dygtig
tigermis.

Mvh. Marie



Denise (30-03-2008)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 30-03-08 08:28

Allan G wrote:
> Hehe ja Rocke tog lige en springtur, Møgkat.
> Nå men jeg fik fanget ham igen, det er jo rigtigt sjovt at side og
> vente udenfor ens hoveddør kl. 5 om natten. Eller er det kl 6 nu?
> Han løber normalt rundt om huset og snuser,oplever. når han bryder ud.
> Møgkat han er.
>
> Nå nu er han fanget og der er lukket til haven, til jeg har fundet
> hullet. Jeg har en god ide om hvor det er. Så det er vist ikke kun
> hans skyld.
> Sidst jeg lappede huller med nyt hegn der fik jeg ikke lågerne med,
> så det er nok der han er brudt ud.
>
> Men Møgkat han er lige nu.
>
> Hehe
> Mvh Allan

Puha, godt du fik fanget ham og at du har en anden lille sladrehank LOL

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=731




Tove Krieger (30-03-2008)
Kommentar
Fra : Tove Krieger


Dato : 30-03-08 19:09

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47ef1fa0$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> Hehe ja Rocke tog lige en springtur, Møgkat.
> Nå men jeg fik fanget ham igen, det er jo rigtigt sjovt at side
> og vente udenfor ens hoveddør kl. 5 om natten. Eller er det kl 6
> nu? Han løber normalt rundt om huset og snuser,oplever. når han
> bryder ud. Møgkat han er.

LOL Du har sandelig dine spekulationer med det hegn.

> Nå nu er han fanget og der er lukket til haven, til jeg har
> fundet hullet. Jeg har en god ide om hvor det er. Så det er vist
> ikke kun hans skyld.

Nej det er det sikkert ikke. Hans far har vist været lidt for
"sparsommelig" med materialerne i første omgang. Spøg til side - jeg
ved selv hvor dyrt det kan være at lave hegn..
>
> Sidst jeg lappede huller med nyt hegn der fik jeg ikke lågerne
> med, så det er nok der han er brudt ud.
>
> Men Møgkat han er lige nu.

Det mener du slet ikke, han er jo "kun" en lille sød missekat....
HeHe
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats


Heidi, Miver & Mulle~ (30-03-2008)
Kommentar
Fra : Heidi, Miver & Mulle~


Dato : 30-03-08 21:25

<klip> Hehe ja Rocke tog lige en springtur, Møgkat.

Ja, helt sikkert! *gg*
Det er ligesom når ens yngel laver dumme ting, så er det også "møgunge" men
det bunder jo dybest set frygten for hvad der kunne være sket.
Heldigvis viser statestikken at 9 ud af 10 bekymringer aldrig bliver til
noget :)

Dejligt med dine muntre indsalg om dine herlige katte :)) og godt alt viste
sig at forløbe uden katestrofer

Hilsen Heidi

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=616



Kate (31-03-2008)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 31-03-08 20:38

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in
news:47ef1fa0$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Sidst jeg lappede huller med nyt hegn der fik jeg ikke lågerne
> med, så det er nok der han er brudt ud.

Hva' så? Har du fået lappet huller eller er der dømt sturarrest?

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
gerne ældre.

Ukendt (31-03-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-03-08 21:07


"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns9A72DC1D0996doughnutoliwerinvali@212.242.40.170...
> Hva' så? Har du fået lappet huller eller er der dømt sturarrest?
>
> --
> Kate
>
> Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
> http://oliwer.dk/
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
> gerne ældre.

Der er lappet hul og der var dømt stuearast
Men de snød mig, jeg mente at et døgn indenfor var en rimelig straf,
Det mente Kosmos nu ikke, for han fjernede blokeringen af kattelemmen 2
gange før jeg gik iseng.
Så stillede jeg en symaskine op for at dække af.

Hehe her i morges var der 2 katte i haven, og der havde jeg ikke lappet
hullet.
Tænk at de kan vælte en symaskine. Nå men de blev i haven selvom der var hul
i hegnet.
Rocke var helt klar over at han havde gjort noget forkert. Han er så sød
lige nu

Mvh Allan



Kate (31-03-2008)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 31-03-08 21:14

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in
news:47f14425$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Der er lappet hul og der var dømt stuearast
> Men de snød mig, jeg mente at et døgn indenfor var en rimelig
> straf, Det mente Kosmos nu ikke, for han fjernede blokeringen af
> kattelemmen 2 gange før jeg gik iseng.
> Så stillede jeg en symaskine op for at dække af.
>
> Hehe her i morges var der 2 katte i haven, og der havde jeg ikke
> lappet hullet.
> Tænk at de kan vælte en symaskine. Nå men de blev i haven selvom
> der var hul i hegnet.
> Rocke var helt klar over at han havde gjort noget forkert. Han er
> så sød lige nu

Ja, her gælder ordsproget -2hvor der er en vilje, er der en vej" vidst
meget godt

Mine katte er noget kedelige i sammenligning med dine, men bare rolig
mine er skøøøøøne

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
gerne ældre.

Tove Krieger (31-03-2008)
Kommentar
Fra : Tove Krieger


Dato : 31-03-08 21:53

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47f14425$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk


> Så stillede jeg en symaskine op for at dække af.

Ja, symaskiner kan da også bruges til mange ting.
>
> Hehe her i morges var der 2 katte i haven, og der havde jeg ikke
> lappet hullet.
> Tænk at de kan vælte en symaskine. Nå men de blev i haven selvom
> der var hul i hegnet.
> Rocke var helt klar over at han havde gjort noget forkert. Han er
> så sød lige nu

Nåårh ! Så fortjener han da også et lille kys på kinden.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats


Tove Krieger (31-03-2008)
Kommentar
Fra : Tove Krieger


Dato : 31-03-08 21:50

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns9A72DC1D0996doughnutoliwerinvali@212.242.40.170
> "Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in
> news:47ef1fa0$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>
>> Sidst jeg lappede huller med nyt hegn der fik jeg ikke lågerne
>> med, så det er nok der han er brudt ud.
>
> Hva' så? Har du fået lappet huller eller er der dømt sturarrest?
>

Stuearrest ??? Næh du, hos Allan hedder det en tur i "spjældet" på
kattepensionen et par dage, så ka' de lære det ka' de

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats


Ukendt (31-03-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-03-08 22:28


"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:47f14ee0$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Stuearrest ??? Næh du, hos Allan hedder det en tur i "spjældet" på
> kattepensionen et par dage, så ka' de lære det ka' de
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats
>

Hehe det ser jo ud til at have virket på ham der Rocke.
Så den tur i spjældet var vist ikke en dårlig ide
Her er så få regler. De skal blive på matriklen, og må ikke gå på keybordet.
Ellers må de stort set gøre som de vil.

Mvh Allan



Siri (01-04-2008)
Kommentar
Fra : Siri


Dato : 01-04-08 16:14

> Allan G skrev:
> Her er så få regler. De skal blive på matriklen, og må ikke gå på keybordet.
> Ellers må de stort set gøre som de vil.
> Mvh Allan

Tjoh, men de er da også Maine Coons, ikke? Så har du selv bedt om
balladen, for de er nogle herlige lømler, sådan nogen
Jeg holder mig til braksnuderne, her går det ikke nær så vildt til
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar


Postet fra http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk


Kate (02-04-2008)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 02-04-08 15:33

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in
news:47f15708$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

>
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse
> news:47f14ee0$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> Stuearrest ??? Næh du, hos Allan hedder det en tur i "spjældet"
>> på kattepensionen et par dage, så ka' de lære det ka' de

> Hehe det ser jo ud til at have virket på ham der Rocke.
> Så den tur i spjældet var vist ikke en dårlig ide
> Her er så få regler. De skal blive på matriklen, og må ikke gå på
> keybordet. Ellers må de stort set gøre som de vil.

Hæhæ, her er der heller ikke mange regler. Man må ikke gå på bordet når
der er mad på det, man skal blive på matriklen og man må ikke banke
Doughnut, ellers er der vidst frit slag i bolledejen her også

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
gerne ældre.

Kate (02-04-2008)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 02-04-08 15:32

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in
news:47f14ee0$0$90265$14726298@news.sunsite.dk:

> "Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> news:Xns9A72DC1D0996doughnutoliwerinvali@212.242.40.170
>> "Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in
>> news:47ef1fa0$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>>
>>> Sidst jeg lappede huller med nyt hegn der fik jeg ikke lågerne
>>> med, så det er nok der han er brudt ud.
>>
>> Hva' så? Har du fået lappet huller eller er der dømt sturarrest?
>>
>
> Stuearrest ??? Næh du, hos Allan hedder det en tur i "spjældet" på
> kattepensionen et par dage, så ka' de lære det ka' de

Det er da også rigtigt. Allan har jo også prøvet at få mig til at sende
mine drenge i fængsel, men så galt behøvede det ikke at blive her, de
kunne nøjes med en løftet pegefinger

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
gerne ældre.

Ukendt (16-04-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-04-08 13:23

Tro det eller ej, møgkat igen.
Så falt Rocke igen ud på den forkerte side af hegnet.

Kl 2230 mandag aften skabte Kosmos sig igen, dvs sladrede.
Så jeg satte mig igen ud foran hoved døren og ventede.
10 gange løb han forbi mig på sin tur rundt om huset, han vidste vist godt
at det ikke var helt i orden.
For hver gang han så mig kom han løbende og småmiavede, lige til jeg ville
fange ham, Så var der høj hale og spæne væk. det var sjovt, syntes han.

Efter 4 timer ventende ved hoveddøren, der mente jeg at jeg ville sove lidt,
så jeg sagde røv til Rocke, Jeg havde rendt rundt efter ham med en dåse mad
osv, men fanges ville han ikke.
Det er jo rigtigt sjovt at lege fangeleg, når man ved der er straf når man
bliver fanget.

Nu har jeg en kattelem ud til det fri der er låst, men som kan åbnes indaf.
Så den blev åbnet.

kl 0330 hoppede han glad op i sengen til mig somom intet var sket, Hmm havde
jeg dog givet op noget før, ja så havde det nok ikke været så sjovt, at løbe
rundt, og så havde jeg fået lidt mere søvn.

Nå de fik den normale fællesstraf. Lukket ud til haven resten af natten.
Tirsdag kom de ud om dagen, Og lukket om natten.

Man kan se på Rocke at han ved det ikke var i orden.
Han opfører sig igen eksemplarisk, der var feks, et egern i nabohaven i
tirsdags, hvor de var ude. Og egern de er sjove når man er kat.
Der er ingen huller i hegnet, så mon ikke han har jagtet et eller andet, og
er kommet til at kravle i hegnet, og så lige er faldet ud på den forkerte
side?
Jeg kommer vel til at tænde for strømmen igen så han kan lære det.

Hehe kom ikke her og sig det ikke er spændende at have indhegne katte.

Og hvor ser man da mange ting når man sidder der om natten og venter, 2 ræve
og en ilder, eller sådan et langt dyr der er længere end et egern. + en
masse katte på nat tur.

Mvh Allan




Tove Krieger (16-04-2008)
Kommentar
Fra : Tove Krieger


Dato : 16-04-08 18:31

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4805efa3$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> Tro det eller ej, møgkat igen.
> Så falt Rocke igen ud på den forkerte side af hegnet.
>
> Kl 2230 mandag aften skabte Kosmos sig igen, dvs sladrede.
> Så jeg satte mig igen ud foran hoved døren og ventede.
> 10 gange løb han forbi mig på sin tur rundt om huset, han vidste
> vist godt at det ikke var helt i orden.
> For hver gang han så mig kom han løbende og småmiavede, lige til
> jeg ville fange ham, Så var der høj hale og spæne væk. det
> var sjovt, syntes han.

Herlig mis. Han har helt sikkert grinet hans pelsklædte mås i laser
over dig. Det er helt utroligt hvor vi kan blive til grin for de små
møgkatte. Jeg kan se det når Mini er ude i kattegården. Hun skal
gennem udestuen for at komme ind i stuen, og når hun står og banker
på ruden og vil ind og jeg så åbner døren, så står hun ubeslutsomt i
flere minutter og kan ikke bestemme sig, og hvis jeg lukker døren
igen så begynder hun forfra med at banke på ruden o.s.v. o.s.v.

Det er dejligt at det er ved at blive varmere uden for, så står
døren til udestuen nemlig åben hele dagen, og så kan hun komme og gå
som det passer hende. Det er lige noget der passer damen.

P.S. Er gruppen ikke lidt "død" for øjeblikket ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats


Ukendt (16-04-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-04-08 18:44


"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:48063867$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
Klip mig
og Tove
> Det er dejligt at det er ved at blive varmere uden for, så står døren til
> udestuen nemlig åben hele dagen, og så kan hun komme og gå som det passer
> hende. Det er lige noget der passer damen.
>
> P.S. Er gruppen ikke lidt "død" for øjeblikket ?
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats


Jo men der er jo ved at være tid til udendørsaktiviteter til dem der har
have.
Generalt er hele usenet lidt dødt nu.

Og jeg havde nu aldrig troet at jeg skulle sige Røv til en kat på den måde.
Men det var nu hans egen skyld Jeg gav op. Hehe. Møg ... osv.

Mvh Allan



Allan F (21-04-2008)
Kommentar
Fra : Allan F


Dato : 21-04-08 16:08


"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48063b07$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>

>
> Og jeg havde nu aldrig troet at jeg skulle sige Røv til en kat på den
> måde. Men det var nu hans egen skyld Jeg gav op. Hehe. Møg ... osv.
>
> Mvh Allan
>

Prøv med en laser-pegepind. Jeg har prøvet med en fremmed kat - den blev så
fikseret af den røde plet, at den løb lige op på mine sko, før den opdagede
jeg var der.

Allan F



Ukendt (22-04-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-04-08 13:01


"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:79e64$480cadc9$55da9a39$1907@news.galnet.dk...
>>
>
> Prøv med en laser-pegepind. Jeg har prøvet med en fremmed kat - den blev
> så fikseret af den røde plet, at den løb lige op på mine sko, før den
> opdagede jeg var der.
>
> Allan F
>

Jeg havde det i tankerne, men den var løbet tør for batterier.

Nå nu er problemet løst, det var en af de nye baner hegn der ikke var
fastgjort ordentligt.
Det kunne møffes op med snuden og så var der fri adgang til et hul i det
gamle hegn.

Så de kravler stadigvæk ikke i hegnet, men er der hul i gå højde, så er det
åbenbart lovligt
Selvom der skal møffes lidt med snuden.
Hehe her har vi nu 2 forskellige meninger, men det er nok mig der taber.

Mvh Allan G



Kate (22-04-2008)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 22-04-08 20:18

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in
news:480dd36c$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hehe her har vi nu 2 forskellige meninger, men det er nok mig der
> taber.

Ja, det risikerer man hurtigt med sådan en som Rocke

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
gerne ældre.

Ukendt (16-04-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-04-08 20:08

Nå nu er straffen slut
Nu er der fri adgang til haven hele natten.
Så må jeg se om han kan blive på matriklen

Hehe det er nu svært at straffe en kat.

Mvh Allan



Tove Krieger (16-04-2008)
Kommentar
Fra : Tove Krieger


Dato : 16-04-08 22:12

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48064e8a$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> Nå nu er straffen slut
> Nu er der fri adgang til haven hele natten.
> Så må jeg se om han kan blive på matriklen
>
> Hehe det er nu svært at straffe en kat.
>
> Mvh Allan


Så må du nok tænde for strømmen om natten. En kat kan jo høre når
strømmen er tændt, så det vil måske afholde Rocke fra at klatre op
ad hegnet.

En kat forstår nok heller ikke en straf, så det er vist spildte
kræfter.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats


Denise (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 17-04-08 06:38

Allan G wrote:
> > Jeg kommer vel til at tænde for strømmen igen så han kan lære det.
>
>
> Mvh Allan

Fræk bøllekat
Men hvorfor har du slukket for strømmen egentlig, den bruger jo næsten ikke
noget el, har jeg ladet mig fortælle. Jeg tør ikke slukke, selvom de kun er
i haven når vi er, så er den tænt hele tiden haha.
Kan ikke huske om du har skrevet det før, men har dine misser nogen sinde
fået stød, og hvis de har, hvordan reagerede de så ?

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=731




Ukendt (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 17-04-08 11:21


"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
news:4806e21a$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Allan G wrote:
>> > Jeg kommer vel til at tænde for strømmen igen så han kan lære det.
>>
>>
>> Mvh Allan
>
> Fræk bøllekat
> Men hvorfor har du slukket for strømmen egentlig, den bruger jo næsten
> ikke noget el, har jeg ladet mig fortælle. Jeg tør ikke slukke, selvom de
> kun er i haven når vi er, så er den tænt hele tiden haha.
> Kan ikke huske om du har skrevet det før, men har dine misser nogen sinde
> fået stød, og hvis de har, hvordan reagerede de så ?
>
> --
> Hilsen Denise
> Se: www.mit-katteforum.dk
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=731
>
>


Hehe nu var det ikke mig der slukkede for strømmen, det gjorde den selv.
Dvs. Den gik i udu.
Og da katene ikke klatrede mere, så fandt jeg ingen grund til at købe en ny.

Jeg havde hele tiden troet at stødmaskinen var lige til at repererer, men nu
hvor jeg har åbnet den ser jeg at, al elektronikken er indstøbt i et eller
andet.
Jeg kommer til at købe en ny, HN har den på tilbud til 598 dkk, hvilket er
en del da der er for 30 dkk materialer.

HN varenummer 4406

Forøvrigt så blev katene i haven her i nat. De lå under hver deres busk og
nød regnvejret
Det er noget langhårskatte kan lide, sådan en gratis vasketur.

Døøgtige katte

Jeg har aldrig set dem få stød af hegnet, men der kommer en reaktion når jeg
tænder det,
Så på en eller anden måde kan de mærke-hører det.

Og lige da jeg fik Kosmos hjem, der nåede han at kravle ud mellem stødene.
Det gør han så ikke merer. Han vil kun ud når Rocke er stukket af.
Han vil vel hjælpe mig med at finde ham ?
Mvh Allan



Denise (17-04-2008)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 17-04-08 15:41

Allan G wrote:
> "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> news:4806e21a$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Allan G wrote:
>>>> Jeg kommer vel til at tænde for strømmen igen så han kan lære det.
>>>
>>>
>>> Mvh Allan
>>
>> Fræk bøllekat
>> Men hvorfor har du slukket for strømmen egentlig, den bruger jo
>> næsten ikke noget el, har jeg ladet mig fortælle. Jeg tør ikke
>> slukke, selvom de kun er i haven når vi er, så er den tænt hele
>> tiden haha. Kan ikke huske om du har skrevet det før, men har dine misser
>> nogen
>> sinde fået stød, og hvis de har, hvordan reagerede de så ?
>>
>> --
>> Hilsen Denise
>> Se: www.mit-katteforum.dk
>> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=731
>>
>>
>
>
> Hehe nu var det ikke mig der slukkede for strømmen, det gjorde den
> selv. Dvs. Den gik i udu.
> Og da katene ikke klatrede mere, så fandt jeg ingen grund til at købe
> en ny.
> Jeg havde hele tiden troet at stødmaskinen var lige til at repererer,
> men nu hvor jeg har åbnet den ser jeg at, al elektronikken er
> indstøbt i et eller andet.
> Jeg kommer til at købe en ny, HN har den på tilbud til 598 dkk,
> hvilket er en del da der er for 30 dkk materialer.
>
> HN varenummer 4406
>
> Forøvrigt så blev katene i haven her i nat. De lå under hver deres
> busk og nød regnvejret
> Det er noget langhårskatte kan lide, sådan en gratis vasketur.
>
> Døøgtige katte
>
> Jeg har aldrig set dem få stød af hegnet, men der kommer en reaktion
> når jeg tænder det,
> Så på en eller anden måde kan de mærke-hører det.
>
> Og lige da jeg fik Kosmos hjem, der nåede han at kravle ud mellem
> stødene. Det gør han så ikke merer. Han vil kun ud når Rocke er
> stukket af. Han vil vel hjælpe mig med at finde ham ?
> Mvh Allan

Nå ok hehe.
Ja så har de nok prøvet at få stød. Godt du har en lille sladrehank

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=731




Ukendt (19-04-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-04-08 12:49


"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
news:48076170$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Allan G wrote:
Klip mig
>> Mvh Allan
>
> Nå ok hehe.
> Ja så har de nok prøvet at få stød. Godt du har en lille sladrehank
>
> --
> Hilsen Denise
> Se: www.mit-katteforum.dk
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=731
>
>

Og en gang til stak han af.
Her natten mellem torsdag og fredag.
Fjolset var kravlet op i et birketræ i en genbohave.
Nå nu har jeg købt nyt elhegn, og lappet lidt forebygende på hegnet. Så nu
bør han blive inde i haven.
De er nu stadigvæk kun ude under opsyn, Rocke plejer at vise hvor han er
sluppet ud.

Det er jo ikke det værste at han stikker ud, for her er rigtigt mange løse
katte, og jeg har aldrig set en der har været kørt over i de snart 8 år jeg
har boet her.
Men når der er så få regler, ja så må han lærrer dem.

Hehe det der birketræ, det er et med en tyk stamme og så kommer der grene 5
M oppe.

Jeg har opgivet at fange ham når han er på springtur, men jeg vil nu
stadigvæk godt vide hvor han er i området.
Han kan jo altid komme ind af nøddøren der kun lukker katte ind i huset
udefra.

Kl 2 om natten gik jeg ud for at se til ham, og der var en frygtelig jamren,
Det var selvfølgelig Rocke i træet.
Tænk at en kat der snart fylder 3 år d 24-4 og som vejer 7 kg, er bange for
at klatre ned fra et træ.

Jeg kiggede lidt og mente at der var langt op og det var hans egen skyld.
Kl 3 om natten forbarmede jeg mig og fik rigget en 5M stige til. Heldigvis
var træet ud til vejen.
Så jeg så ingen grund til at vække genboen, Nå men mig op på øverste trin af
stigen så kunne jeg lige få fat i nakken på klynkekatten.
Og selvfølgelig skulle Rocke holde fast i et eller andet, så jeg har to
lange rifrer i panden.

Hvis han ikke snart lærer det, så er det en tur i fængsel igen. Så han kan
få noget andet at tænke på.

Hehe det var da godt at der ikke lige kom en politibil forbi da jeg gik hjem
med stige og blodet løbende ned i ansigtet.

Kom ikke her og sig det ikke er spændende med indhegnede katte.

Mvh Allan




Kari Eiffert (19-04-2008)
Kommentar
Fra : Kari Eiffert


Dato : 19-04-08 15:06


>>
>
> Og en gang til stak han af.
> Her natten mellem torsdag og fredag.
> Fjolset var kravlet op i et birketræ i en genbohave.
> Nå nu har jeg købt nyt elhegn, og lappet lidt forebygende på hegnet. Så nu
> bør han blive inde i haven.
> De er nu stadigvæk kun ude under opsyn, Rocke plejer at vise hvor han er
> sluppet ud.
>
> Det er jo ikke det værste at han stikker ud, for her er rigtigt mange løse
> katte, og jeg har aldrig set en der har været kørt over i de snart 8 år
> jeg har boet her.
> Men når der er så få regler, ja så må han lærrer dem.
>
> Hehe det der birketræ, det er et med en tyk stamme og så kommer der grene
> 5 M oppe.
>
> Jeg har opgivet at fange ham når han er på springtur, men jeg vil nu
> stadigvæk godt vide hvor han er i området.
> Han kan jo altid komme ind af nøddøren der kun lukker katte ind i huset
> udefra.
>
> Kl 2 om natten gik jeg ud for at se til ham, og der var en frygtelig
> jamren, Det var selvfølgelig Rocke i træet.
> Tænk at en kat der snart fylder 3 år d 24-4 og som vejer 7 kg, er bange
> for at klatre ned fra et træ.
>
> Jeg kiggede lidt og mente at der var langt op og det var hans egen skyld.
> Kl 3 om natten forbarmede jeg mig og fik rigget en 5M stige til. Heldigvis
> var træet ud til vejen.
> Så jeg så ingen grund til at vække genboen, Nå men mig op på øverste trin
> af stigen så kunne jeg lige få fat i nakken på klynkekatten.
> Og selvfølgelig skulle Rocke holde fast i et eller andet, så jeg har to
> lange rifrer i panden.
>
> Hvis han ikke snart lærer det, så er det en tur i fængsel igen. Så han kan
> få noget andet at tænke på.
>
> Hehe det var da godt at der ikke lige kom en politibil forbi da jeg gik
> hjem med stige og blodet løbende ned i ansigtet.
>
> Kom ikke her og sig det ikke er spændende med indhegnede katte.
>
> Mvh Allan
>
>
>

ja undskyld men jeg sad lige fnisende og morede mig på din bekostning

Mvh Kari



Ukendt (19-04-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-04-08 15:22


"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4809fc5a$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> ja undskyld men jeg sad lige fnisende og morede mig på din bekostning
>
> Mvh Kari


Hehe ja jeg har været et kønt syn der kl 3 om natten med stige og lomme
lygte, og blod i ansigtet.
Først var det jo ind med katten, og så hente stigen
Men hvad man ikke gør for de der katte.
Der er nu stadig væk lukket for udgang om natten, nu vil jeg have lov til at
sove igennem



Denise (20-04-2008)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 20-04-08 09:20

Allan G wrote:

>
> Og en gang til stak han af.
> Her natten mellem torsdag og fredag.
> Fjolset var kravlet op i et birketræ i en genbohave.
> Nå nu har jeg købt nyt elhegn, og lappet lidt forebygende på hegnet.
> Så nu bør han blive inde i haven.
> De er nu stadigvæk kun ude under opsyn, Rocke plejer at vise hvor han
> er sluppet ud.
>
> Det er jo ikke det værste at han stikker ud, for her er rigtigt mange
> løse katte, og jeg har aldrig set en der har været kørt over i de
> snart 8 år jeg har boet her.
> Men når der er så få regler, ja så må han lærrer dem.
>
> Hehe det der birketræ, det er et med en tyk stamme og så kommer der
> grene 5 M oppe.
>
> Jeg har opgivet at fange ham når han er på springtur, men jeg vil nu
> stadigvæk godt vide hvor han er i området.
> Han kan jo altid komme ind af nøddøren der kun lukker katte ind i
> huset udefra.
>
> Kl 2 om natten gik jeg ud for at se til ham, og der var en frygtelig
> jamren, Det var selvfølgelig Rocke i træet.
> Tænk at en kat der snart fylder 3 år d 24-4 og som vejer 7 kg, er
> bange for at klatre ned fra et træ.
>
> Jeg kiggede lidt og mente at der var langt op og det var hans egen
> skyld. Kl 3 om natten forbarmede jeg mig og fik rigget en 5M stige
> til. Heldigvis var træet ud til vejen.
> Så jeg så ingen grund til at vække genboen, Nå men mig op på øverste
> trin af stigen så kunne jeg lige få fat i nakken på klynkekatten.
> Og selvfølgelig skulle Rocke holde fast i et eller andet, så jeg har
> to lange rifrer i panden.
>
> Hvis han ikke snart lærer det, så er det en tur i fængsel igen. Så
> han kan få noget andet at tænke på.
>
> Hehe det var da godt at der ikke lige kom en politibil forbi da jeg
> gik hjem med stige og blodet løbende ned i ansigtet.
>
> Kom ikke her og sig det ikke er spændende med indhegnede katte.
>
> Mvh Allan

He he, klart nu har han rigtig fået smag for at stikke af. Ja politiet havde
nok grint godt hvis de havde stødt på dig, hvis de troede på historien altså
*fnis*
Men godt der ikke er fare på færde i kvarteret. Her har vi desværre en dum
nabo, der ikke vil have katte i hans have. Og han har truet en anden nabo
med, at hvis kattene kommer ind i hans have, så ville han slå dem ihjel. Og
naboen har mistet 3 katte uden de ved hvor de er blevet af.
Så er det jeg undrede mig over, at de ikke indhegnede deres have, i stedet
for hele tiden at få nye katte.
For nogle år siden satte de et opslag op om, at man skulle passe på, for der
var en kattedræber i området, med hentydning til vores nabo. Men de kan
selvfølgelig ikke besvise noget, selvom han har sagt sådan.
Nå men, endnu en grund til at vi i hvert fald passer ekstra på vores misser
her.

Og så i går begyndte vores genbo at lukke deres katte ud, de har 4 katte og
har ikke råd til indhegning, og håber på de bliver omkring huset. Jeg har
fortalt at de skal passe på hvor kattene render hen, og jeg fatter ikke de
tør, rent bortset fra vejen. Da vi kom hjem i går aftes løb 2 af dem over
vejen foran vores bil, øv altså, det er sgu noget farligt


--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=731




Kate (22-04-2008)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 22-04-08 20:16

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in
news:4809dc2b$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hehe det var da godt at der ikke lige kom en politibil forbi da
> jeg gik hjem med stige og blodet løbende ned i ansigtet.

Undskyld, Allan, men hahahahahahhahaha...... Du har da godt nok dit hyr
med den lækre bamse af en kat

Og jeg går her og planlægger at når det bliver varmt nok til ikke at
have varme på, så får de haveadgang via en vindue indtil jeg fr
mulighed for at lave en rigtig kattelem. Heldigvis har mine ikke været
på springtur siden sidste sommer.

> Kom ikke her og sig det ikke er spændende med indhegnede katte.
>

Nej, du fr da optrænet dit detektivøje med den kat

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,
gerne ældre.

Ukendt (23-04-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 23-04-08 21:39


"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns9A88D84CA5632doughnutoliwerinvali@130.225.247.90...
> Undskyld, Allan, men hahahahahahhahaha...... Du har da godt nok dit hyr
> med den lækre bamse af en kat
>
> Og jeg går her og planlægger at når det bliver varmt nok til ikke at
> have varme på, så får de haveadgang via en vindue indtil jeg fr
> mulighed for at lave en rigtig kattelem. Heldigvis har mine ikke været
> på springtur siden sidste sommer.
>

Det er vist kun når de får lejligheden de tager en springtur.
Jeg kom lige til at tænke på Rocke og hans angst for at løbe ned af træet da
jeg så denne film.
Lidt OT men jeg tror jeg havde det lidt som ham da jeg så filmen

http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1438490562&channel=1408963331

Ca 6 minutter med højdeskræk.

Jeg har ingen problemer med kattene når hegnet er ok.
Så det er vist min skyld det hele.

Jeg kommer til at tjecke hegnet lidt ofterer i fremtiden.
Mvh Allan







Tove Krieger (24-04-2008)
Kommentar
Fra : Tove Krieger


Dato : 24-04-08 09:17

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:480f9e72$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>
> Det er vist kun når de får lejligheden de tager en springtur.
> Jeg kom lige til at tænke på Rocke og hans angst for at løbe ned
> af træet da jeg så denne film.
> Lidt OT men jeg tror jeg havde det lidt som ham da jeg så filmen
>
> http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1438490562&channel=1408963331

Puh-ha. Jeg fik helt kvalme. Jeg lider også af højdeskræk. Det er
også nemmere for en kat at kravle op i et træ end at komme ned igen,
især hvis der ikke er grene på det nederste stykke.

Jeg læste engang om en brandmand, der altid havde en dåse makrel i
tomat i lommen. Det var utroligt så mange katte der frivilligt kom
ned, når han åbnede den dåse.
>
> Jeg har ingen problemer med kattene når hegnet er ok.
> Så det er vist min skyld det hele.
>
> Jeg kommer til at tjecke hegnet lidt ofterer i fremtiden.

Ja, uden tvivl. Det hele er din skyld, så du må inspicere hele vejen
rundt. Der er jo ikke noget at sige til at kattene tager chancen når
den er der.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats


Ukendt (24-04-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-04-08 12:23


"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:4810427f$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> Ja, uden tvivl. Det hele er din skyld, så du må inspicere hele vejen
> rundt. Der er jo ikke noget at sige til at kattene tager chancen når den
> er der.
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats
>

Hehe ja spørg du mine katte, al den balade de laver er kun fordi jeg har
glemt et eller andet.

Mvh Allan



Denise (24-04-2008)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 24-04-08 15:55

Allan G wrote:
> "Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> news:Xns9A88D84CA5632doughnutoliwerinvali@130.225.247.90...
>> Undskyld, Allan, men hahahahahahhahaha...... Du har da godt nok dit
>> hyr med den lækre bamse af en kat
>>
>> Og jeg går her og planlægger at når det bliver varmt nok til ikke at
>> have varme på, så får de haveadgang via en vindue indtil jeg fr
>> mulighed for at lave en rigtig kattelem. Heldigvis har mine ikke
>> været på springtur siden sidste sommer.
>>
>
> Det er vist kun når de får lejligheden de tager en springtur.
> Jeg kom lige til at tænke på Rocke og hans angst for at løbe ned af
> træet da jeg så denne film.
> Lidt OT men jeg tror jeg havde det lidt som ham da jeg så filmen
>
> http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1438490562&channel=1408963331
>
> Ca 6 minutter med højdeskræk.
>
> Jeg har ingen problemer med kattene når hegnet er ok.
> Så det er vist min skyld det hele.
>
> Jeg kommer til at tjecke hegnet lidt ofterer i fremtiden.
> Mvh Allan

GOSH jeg har næsten ikke fået pusten endnu. Om jeg forstår der er nogle der
tør det, de må da lide af dødsforagt, nøjjjj

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=731




Ukendt (06-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-05-08 17:35


"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47ef1fa0$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hehe ja Rocke tog lige en springtur, Møgkat.

Og lige en opdatering
Rocke og Kosmos er blevet på den rigtige side af hegnet.
Nu er det jo ikke fordi Kosmos løber ud, men han skulle lige nævnes

Nej det er gået fint med Rocke og hans springture efter jeg efterbandt det
sted han var kravlet mellem det gamle og det nye hegn.

Der er nu masser af hegn tilbage jeg skal renoverer. Så han stikker nok af
igen.

Ellers er alt ved det gamle. Nabo sønen kalder gennem hegnet MISSE og så
løber han ud og de snakker lidt.
Her den anden dag havde naboen en på besøg med en lille skotte hund.
De stod pænt, ejer og hund i snor, og glodede ind i min have for at se
kattene.

Øverst og nederst i haven er der frit mellem vores haver. Kun hegn.

Det så jeg, og jeg så at Rocke sad 10 m derfra og kiggede på dem.

Nu havde jeg gang i en TLF samtale, så jeg gik ud i haven, med mobilen på
øret, og sagde til Rocke, den er ikke farlig så gå ned og snak med den.
Ok og så sagde jeg også sjuff og viftede med armen
Rocke spænede ned og gjorde sig lækker, jeg snakkede lidt med manden, kun
lidt for jeg havde jo en Tlf i øret, Og gang i en anden samtale.

Så Rocke kan opførere sig pænt selvom han er indhegnet. Dygtig kat.

Kosmos var væk, han kan ikke lide at fremmede hunde står og gloer ind i hans
have.

Mvh Allan



Tove Krieger (06-05-2008)
Kommentar
Fra : Tove Krieger


Dato : 06-05-08 18:51

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:48208921$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:47ef1fa0$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ok og så sagde jeg også sjuff og viftede med armen
> Rocke spænede ned og gjorde sig lækker, jeg snakkede lidt med
> manden, kun lidt for jeg havde jo en Tlf i øret, Og gang i en
> anden samtale.

LOL Han er da vist en rigtig lille social fyr, ham Rocke.

>
> Så Rocke kan opførere sig pænt selvom han er indhegnet. Dygtig
> kat.

Jamen det er han da.
>
> Kosmos var væk, han kan ikke lide at fremmede hunde står og gloer
> ind i hans have.

Det er ganske utroligt så forskellige katte er, det har jeg også
oplevet tit.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408921
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste