Re: 3G iPhone
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 31-05-08 15:48

info@for-ogefternavn.dk (Morten Lind) writes:
>Jamen, så er det jo fint, hvis du tager referat på en computer. Min
>erfaring er blot den tidligere nævnte, og det er /meget/ sandsynligt, at
>det er alderen, der gør forskellen(?).

Du skal ikke lade dig hyle ud af den Morten Vi andre, der tager ref.
med pen og papir, tager kun stikord og husker helt korrekt, hvad der
forgik, hvor imod jeg tit at set nogen af disse computer skrive eksperter,
der selvom de skriver det hele ned, så er der fejlfortolkninger

Og så har vi jo tilgode at se ref. fra Pers hånd. Han holder sig altid
beskedent i baggrunden, når der skal vælges referent:- Så det var da en
god oplysning, vi fik fra dig Per, at du er så god til at skrive på
computer

God weekend til alle

hilsen Hanne

NB: Og så er der workshop, hvor alle er velkommen i morgen på Pilegården i
Brønshøj.

Se mere her:
www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Per Rønne

Dato : 31-05-08 16:16

Hanne Hertzog <Hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
> beskedent i baggrunden, når der skal vælges referent:- Så det var da en
> god oplysning, vi fik fra dig Per, at du er så god til at skrive på

Jeg har altid gjort opmærksom på at referenten bør have en computer med
- jeg har jo da også optrådt som ordstyrer ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 31-05-08 21:05

> [...]

> beskedent i baggrunden, når der skal vælges referent:- Så det var da en
> god oplysning, vi fik fra dig Per, at du er så god til at skrive på

Knus, Hanne

M.