Re: 3G iPhone
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 31-05-08 15:36

spam@RQNNE.dk (Per Rønne) writes:

>Hanne bor på en gammel bondegår vest for Holbæk. Jeg troede faktisk at
>de brugte WiMAX:

Hej Per,
Du slynger omkring dig med uvidenhed. For det første bor jeg ikke på en
gammel
bondegård. Jeg bor i et hus, vi selv har ladet bygge, men det er på landet.

Og så rækker WiMax slet ikke herud. Det rækker jo ikke en gang til
Gammelgård, desværre. Havde det det, så var MacBruger ikke flyttet til
Valby.

Og så bruger vi TDC, lige som mange andre af vores medlemmer.
Havde jeg andre bredbåndsmuligheder, ville jeg hurtigt med glæde forlade
TDC.

Til Telefoni, fastnet og mobil bruger vi Ventelo.

Og så kender jeg faktik kun een, der bruger Ip telefoni. Alle andre jeg
kender- og det er mange, bruger fastnet. Så så brugt er det heller ikke.
Selv mine nevøer og niecer, bruger fasttelefon.

Mange har dog Skype, som sådan lidt hobbytelefon.

Så Per det var lige en opdatering

Hilsen Hanne

www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Per Rønne

Dato : 31-05-08 16:16

Hanne Hertzog <Hanne@enterpol.dk> wrote:

> Du slynger omkring dig med uvidenhed. For det første bor jeg ikke på en
> gammel bondegård. Jeg bor i et hus, vi selv har ladet bygge, men det er på
> landet.

Jeg har jo været det, til bestyrelses møde ... I øvrigt må der være fejl
i din opsætning, eller i First Class, for du kommer til at bryde trådens
træstruktur.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk