Tabt lygte på Robert
Fra : Nicolai Hanssing

Dato : 01-06-08 16:52

Kære Gruppe,

Så er der mulighed for at finde noget på Robert: Min makker mistede en
lygte jeg havde udlånt idag nede omkring agterdelen af robert. Der er
tale om en sort 5w LED backuplygte.

Såeehh hvis der er nogen der finde den ville min makker nok blive
glad.

Nicolai

Fra : Henrik Manley

Dato : 01-06-08 18:29

> Så er der mulighed for at finde noget på Robert: Min makker mistede en
> lygte jeg havde udlånt idag nede omkring agterdelen af robert. Der er tale
> om en sort 5w LED backuplygte.

Den finder vi på tirsdag....

Iøvrigt pillede jeg (igen) et linehjul op i lørdags omkring agten af Robert.
Der var gul line på hjulet og hvis du savner det så give mig lige en mail
med f.eks. mærket på hjulet så kan du hente det i Farum. Hvis jeg ikke har
hørt noget i løbet af en uge ryger det i klub kassen.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 01-06-08 21:38

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en mail med f.eks. mærket på hjulet så kan du hente det i Farum. Hvis jeg
> ikke har hørt noget i løbet af en uge ryger det i klub kassen.

Er det ikke klogest at du afleverer det til hittegodskontoret hos det
svenske politiet. Ellers kan der jo komme en frygtelig debat og du kan måske
sågar blive beskyldt for at ville beholde og bruge det selv

Allan Hansen

Fra : Henrik Manley

Dato : 01-06-08 21:42

> Er det ikke klogest at du afleverer det til hittegodskontoret hos det
> svenske politiet. Ellers kan der jo komme en frygtelig debat og du kan
> måske sågar blive beskyldt for at ville beholde og bruge det selv

Jeg har selvfølgelig overvejet det, men de svenske regler er lidt anderledes
end de danske og jeg skal ikke indleverer løsfund hvis jeg vurdere værdien
til at være under 100 kr. Jeg ville aldrig give 100 kr for et linehjul, de
ligger jo og flyder overalt.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Allan Jensen

Dato : 01-06-08 22:51

.... ja tænk engang, at det som skal være en hjælp til at finde tilbage, er
så nemt at tabe. Men jeg har set, at der er flere som har 2 linehjul med og
så er det jo ingen problem, - eller...

mvh. Allan J.

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-08 08:52

LOL

Mvh. Ken
der engang fandt et kamera

Fra : Henrik Jensen

Dato : 02-06-08 02:58

Allan H,

Nu har du jo en rig mulighed for at opgradere dit, "bliv væk på vraget
- linespole/dekobøj - kluddermor - setup"

Henrik