MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ikoner i XP
Fra : Max

Dato : 31-05-08 23:12

Hej

Nogen der kender et sted hvor man kan læse lidt
om hvilke størrelse ikoner man kan bruge i XP ?

Nogen der kender en lille utillity der gør det muligt
at skifte ikoner på genveje med drag og drop ?

--
Mvh Max

Fra : Ole Christiansen

Dato : 01-06-08 07:00

http://www.google.com/search?q=icon+utility+drag+drop&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7HPEA

Fra : Max

Dato : 01-06-08 08:21

Hej Ole

> http://www.google.com/search?q=icon+utility+drag+drop&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7HPEA

Jeg har søgt til hudløshed, kan finde masser af icon programmer, men ikke
lige noget der kan det ønskade.

Men tak for forsøget.

--
Mvh Max