Opgradering af hd i iMac
Fra : Jonas Bo Jalling

Dato : 22-05-08 13:42

Hej alle,

må man opgradere harddisken i en iMac? - alternativt kan man vel isætte
den originale disk i tilfælde af reklamation som IKKE skyldes den nye disk!?

Jonas Jalling

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-05-08 15:42

Jonas Bo Jalling <jonas@jalling.dk> wrote:

> Hej alle,
>
> må man opgradere harddisken i en iMac? - alternativt kan man vel isætte
> den originale disk i tilfælde af reklamation som IKKE skyldes den nye disk!?

hvilken imac ?

/thomas

Fra : Jonas Bo Jalling

Dato : 22-05-08 19:57

Thomas von Hassel skrev:

> hvilken imac ?
>
> /thomas
Ja, undskyld. Det er den nyeste - alu m. 800mhz ram.

--
Mvh. Jonas Jalling

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-05-08 20:45

> [...]

> man vel isætte >> den originale disk i tilfælde af reklamation som IKKE
> skyldes den nye disk!? > > > hvilken imac ? > > /thomas Ja, undskyld. Det

glemt det ... bagsiden er foret med noget film/folie som går istykker
nemt og som normalt bare bliver erstattet når den er på¨et "rigtigt"
værksted .... så chacnen for at det ikke bliver opdaget at du har pillet
er meget ringe ...

/thomas

Fra : Jonas Jalling

Dato : 23-05-08 06:16

On 22 Maj, 21:45, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> [...]
> nemt og som normalt bare bliver erstattet når den er på¨et "rigtigt"
> værksted .... så chacnen for at det ikke bliver opdaget at du har pillet

Hej Thomas,

Hvordan ser denne film ud? Det er ikke umiddelbart til at se noget!?
Well, gjort er gjort. Maskinen kører stadig upåklageligt - er dog
meget imponeret over det kompakte design :D

Jonas Jalling

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-05-08 13:41

Jonas Jalling <jonas@jalling.dk> wrote:

> Hej Thomas,
>
> Hvordan ser denne film ud? Det er ikke umiddelbart til at se noget!?
> Well, gjort er gjort. Maskinen kører stadig upåklageligt - er dog
> meget imponeret over det kompakte design :D

nu har jeg ikke haft den helt nye skilt af endnu ... det kan da godt
være de har ændret designet ... hvis ja så er det da dejligt ....

/thomas