/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
(OT) Ni tommer....
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 19-05-08 13:20


Nej, det er ikke en reklame for noget 'forlængelsesværk'.

Men for dem, der kan lide syret heavy-rock, så har Nine Inch Nails (NIN)
udgivet en ny ret hårdtslående album, som kan downloades gratis og 100%
DRM fri!

http://theslip.nin.com/ og følg vejledningen...

Der er bl.a. 2 dedikerede Apple formater at vælge imellem...

mvh. Erik Richard
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rgds. Grüße, Mvh. Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<mac-man_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter - The Future In Multilingual Textprocessing
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 
 
Martin Bekkelund (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Bekkelund


Dato : 19-05-08 14:25

Erik Richard Sørensen skrev:

> Men for dem, der kan lide syret heavy-rock, så har Nine Inch Nails (NIN)
> udgivet en ny ret hårdtslående album, som kan downloades gratis og 100%
> DRM fri!

Nå snør det tett et visst sted:

«the music is available in a variety of formats including high-quality
MP3, FLAC or M4A lossless at CD quality and even higher-than-CD quality
24/96 WAVE. your link will include all options - all free. all downloads
include a PDF with artwork and credits.»

Jeg så forresten en flokk griser fly forbi for litt siden.


--
----------------------------------------------------------------------
Martin Bekkelund - www.bekkelund.net - www.greatest-bits.com
----------------------------------------------------------------------

Thomas von Hassel (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 19-05-08 14:36

Martin Bekkelund <usenet@bekkelund.net> wrote:

> Erik Richard Sørensen skrev:
>
> > Men for dem, der kan lide syret heavy-rock, så har Nine Inch Nails (NIN)
> > udgivet en ny ret hårdtslående album, som kan downloades gratis og 100%
> > DRM fri!
>
> Nå snør det tett et visst sted:
>
> «the music is available in a variety of formats including high-quality
> MP3, FLAC or M4A lossless at CD quality and even higher-than-CD quality
> 24/96 WAVE. your link will include all options - all free. all downloads
> include a PDF with artwork and credits.»
>
> Jeg så forresten en flokk griser fly forbi for litt siden.

nej, men nu er NIN jo heller ikke hverken almindelige eller særlig
mainstream ... du skal nok ikke forvente at se en kunster/gruppe på et
af de store labels lave det stunt ...

/thomas

Ukendt (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-05-08 14:38

Thomas von Hassel wrote:

>
> nej, men nu er NIN jo heller ikke hverken almindelige eller særlig
> mainstream ... du skal nok ikke forvente at se en kunster/gruppe på et
> af de store labels lave det stunt ...

Det er heller ikke første gang Reznor laver det nummer, han lavede noget
lignede for ganske kort tid siden.

Thomas von Hassel (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 19-05-08 14:49

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> wrote:

> Thomas von Hassel wrote:
>
> >
> > nej, men nu er NIN jo heller ikke hverken almindelige eller særlig
> > mainstream ... du skal nok ikke forvente at se en kunster/gruppe på et
> > af de store labels lave det stunt ...
>
> Det er heller ikke første gang Reznor laver det nummer, han lavede noget
> lignede for ganske kort tid siden.

De har haft numre liggende som GarageBand filer så du selv har kunnet
"remixe" tracket ... mucho cool ..

/thomas

Martin Bekkelund (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Bekkelund


Dato : 19-05-08 15:03

Thomas von Hassel skrev:

> du skal nok ikke forvente at se en kunster/gruppe på et
> af de store labels lave det stunt ...

Nei, men det er signaleffekten som er viktig.


--
----------------------------------------------------------------------
Martin Bekkelund - www.bekkelund.net - www.greatest-bits.com
----------------------------------------------------------------------

Espen Vestre (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Espen Vestre


Dato : 19-05-08 15:33

Martin Bekkelund <usenet@bekkelund.net> writes:

> Nei, men det er signaleffekten som er viktig.

Snakket med en musiker med ikke helt det samme budsjettet her om
dagen, og han var litt bekymret. Er jo ikke like lett for en som ikke
kan dra inn konsert- og T-skjorteinntekter a la NiN å kutte inntekter
på platesalg helt...
--
(espen)

Erik Richard Sørense~ (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 19-05-08 17:56


Espen Vestre wrote:
> Martin Bekkelund <usenet@bekkelund.net> writes:
>> Nei, men det er signaleffekten som er viktig.
>
> Snakket med en musiker med ikke helt det samme budsjettet her om
> dagen, og han var litt bekymret. Er jo ikke like lett for en som ikke
> kan dra inn konsert- og T-skjorteinntekter a la NiN å kutte inntekter
> på platesalg helt...

Det er selvfølgelig rigtig. Mange 'små' musikere og bands har ikke samme
mulighed som de store...

Jeg havde bare ikke regnet med en sådan moro ved at give det link.
NIN er jo et af de store 'kult bands', som yderst sjælden giver noget væk...

mvh. Erik Richard

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rgds. Grüße, Mvh. Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<mac-man_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter - The Future In Multilingual Textprocessing
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Martin Bekkelund (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Bekkelund


Dato : 19-05-08 18:41

Espen Vestre skrev:

> Snakket med en musiker med ikke helt det samme budsjettet her om
> dagen, og han var litt bekymret. Er jo ikke like lett for en som ikke
> kan dra inn konsert- og T-skjorteinntekter a la NiN å kutte inntekter
> på platesalg helt...

Nei, det er det da heller ingen som har bedt ham om å gjøre? Musikk jeg
vil ha betaler jeg mer enn gjerne for, forutsett at jeg får det i et
åpent og tapsfritt format, fritt for DRM.

Argumentet til platebransjen er at DRM-frie løsninger vil føre til
piratkopiering av innhold. Så lenge folk ikke har alternativet skjer det
uansett, så hvorfor ikke la være å gjøre folk til lovbrytere, og heller
tilby dem det de vil ha? iTunes Store fungerer jo, og jeg er førstemann
på døra den dagen de selger FLAC der.


--
----------------------------------------------------------------------
Martin Bekkelund - www.bekkelund.net - www.greatest-bits.com
----------------------------------------------------------------------

Espen Vestre (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Espen Vestre


Dato : 19-05-08 20:28

Martin Bekkelund <usenet@bekkelund.net> writes:

> Nei, det er det da heller ingen som har bedt ham om å gjøre? Musikk
> jeg vil ha betaler jeg mer enn gjerne for, forutsett at jeg får det i
> et åpent og tapsfritt format, fritt for DRM.

Kjøp det på flat plast på konserter, der får artistene vissnok bedre
marginer enn det lille som blir igjen til dem når det distribueres på
vanlig måte.
--
(espen)

Erik Richard Sørense~ (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 19-05-08 21:29


Espen Vestre wrote:
> Martin Bekkelund <usenet@bekkelund.net> writes:
>> Nei, det er det da heller ingen som har bedt ham om å gjøre? Musikk
>> jeg vil ha betaler jeg mer enn gjerne for, forutsett at jeg får det i
>> et åpent og tapsfritt format, fritt for DRM.
>
> Kjøp det på flat plast på konserter, der får artistene vissnok bedre
> marginer enn det lille som blir igjen til dem når det distribueres på
> vanlig måte.

Det er rigtig. Kunstneren køber (normalt) CD'erne af pladeselskabet til
en meget lav pris og sælger dem lidt under butikspris, så begge parter
tjener på det. - Det har jeg gjort de gange, jeg fx. har været til
koncert med 'Rockpresten'... - Lad mig nu se, om I kender jeres berømte
landsfæller..-)

mvh. Erik Richard

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rgds. Grüße, Mvh. Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<mac-man_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter - The Future In Multilingual Textprocessing
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Snorre Berg (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Snorre Berg


Dato : 19-05-08 23:25

Erik Richard Sørensen skrev:

'Rockpresten'... - Lad mig nu se, om I kender jeres berømte
> landsfæller..-)
>
> mvh. Erik Richard
>
Rockepresten? Det må være Tormod Høyem du sikter til? ;)

Erik Richard Sørense~ (20-05-2008)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 20-05-08 00:31


Snorre Berg wrote:
> Erik Richard Sørensen skrev:
> 'Rockpresten'... - Lad mig nu se, om I kender jeres berømte
>> landsfæller..-)
>
> Rockepresten? Det må være Tormod Høyem du sikter til? ;)

Tænkte det nok. - Nej, det er ikke Tormod Høyem... Nu skal det her jo
ikke være en gættekonkurrence. - Men hvis jeg nu nævner pladetitler som
'Inn For Landing', 'Vertigo', 'På Leit', 'Passegal', 'Endelig Voksen',
'Landet Lenger Bak' + vel en 10-15 stykker mere - eller titler som 'Eg
ser', 'Føtter På Fjell', 'Isabell', 'Aleine', 'Kyrie Eleison', 'Tatt Av
vinden'..., - så 'ringer' det forhåbentlig med navnet Bjørn Eidsvåg...

Udover at være sanger og musiker, så er han faktisk også sygehuspræst...

mvh. Erik Richard

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rgds. Grüße, Mvh. Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<mac-man_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter - The Future In Multilingual Textprocessing
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P.J.Berg (20-05-2008)
Kommentar
Fra : P.J.Berg


Dato : 20-05-08 01:36

On Tue, 20 May 2008 01:30:54 +0200, Erik Richard Sørensen
<NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

>
> Snorre Berg wrote:
>> Erik Richard Sørensen skrev:
>> 'Rockpresten'... - Lad mig nu se, om I kender jeres berømte
>>> landsfæller..-)
>> Rockepresten? Det må være Tormod Høyem du sikter til? ;)
>
> Tænkte det nok. - Nej, det er ikke Tormod Høyem... Nu skal det her jo
> ikke være en gættekonkurrence. - Men hvis jeg nu nævner pladetitler som
> 'Inn For Landing', 'Vertigo', 'På Leit', 'Passegal', 'Endelig Voksen',
> 'Landet Lenger Bak' + vel en 10-15 stykker mere - eller titler som 'Eg
> ser', 'Føtter På Fjell', 'Isabell', 'Aleine', 'Kyrie Eleison', 'Tatt Av
> vinden'..., - så 'ringer' det forhåbentlig med navnet Bjørn Eidsvåg...
>
> Udover at være sanger og musiker, så er han faktisk også sygehuspræst...
>
> mvh. Erik Richard
>
Han liker også og entre fly med solbriller på, lenge etter hans egen
familie har satt seg.
Skulle vel prøve å være diskré eller noe, tulling..

J.



--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/

Henrik Münster (20-05-2008)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 20-05-08 07:22

P.J.Berg <BergRace@bogus.no.invalid> wrote:

> On Tue, 20 May 2008 01:30:54 +0200, Erik Richard Sørensen
> <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:
>
> > Snorre Berg wrote:
> >> Erik Richard Sørensen skrev:
> >> 'Rockpresten'... - Lad mig nu se, om I kender jeres berømte
> >>> landsfæller..-)
> >> Rockepresten? Det må være Tormod Høyem du sikter til? ;)
> >
> > Tænkte det nok. - Nej, det er ikke Tormod Høyem... Nu skal det her jo
> > ikke være en gættekonkurrence. - Men hvis jeg nu nævner pladetitler som
> > 'Inn For Landing', 'Vertigo', 'På Leit', 'Passegal', 'Endelig Voksen',
> > 'Landet Lenger Bak' + vel en 10-15 stykker mere - eller titler som 'Eg
> > ser', 'Føtter På Fjell', 'Isabell', 'Aleine', 'Kyrie Eleison', 'Tatt Av
> > vinden'..., - så 'ringer' det forhåbentlig med navnet Bjørn Eidsvåg...
> >
> > Udover at være sanger og musiker, så er han faktisk også sygehuspræst...
> >
> > mvh. Erik Richard
> >
> Han liker også og entre fly med solbriller på, lenge etter hans egen
> familie har satt seg.
> Skulle vel prøve å være diskré eller noe, tulling..

Bjørn Eidsvåg?
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Erik Richard Sørense~ (20-05-2008)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 20-05-08 13:08



Henrik Münster wrote:
> P.J.Berg <BergRace@bogus.no.invalid> wrote:
>> On Tue, 20 May 2008 01:30:54 +0200, Erik Richard Sørensen
>> <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:
>>
>>> Snorre Berg wrote:
>>>> Erik Richard Sørensen skrev:
>>>> 'Rockpresten'... - Lad mig nu se, om I kender jeres berømte
>>>>> landsfæller..-)
>>>> Rockepresten? Det må være Tormod Høyem du sikter til? ;)
>>> Tænkte det nok. - Nej, det er ikke Tormod Høyem... Nu skal det her jo
>>> ikke være en gættekonkurrence. - Men hvis jeg nu nævner pladetitler som
>>> 'Inn For Landing', 'Vertigo', 'På Leit', 'Passegal', 'Endelig Voksen',
>>> 'Landet Lenger Bak' + vel en 10-15 stykker mere - eller titler som 'Eg
>>> ser', 'Føtter På Fjell', 'Isabell', 'Aleine', 'Kyrie Eleison', 'Tatt Av
>>> vinden'..., - så 'ringer' det forhåbentlig med navnet Bjørn Eidsvåg...
>>>
>>> Udover at være sanger og musiker, så er han faktisk også sygehuspræst...
>>>
>>> mvh. Erik Richard
>>>
>> Han liker også og entre fly med solbriller på, lenge etter hans egen
>> familie har satt seg.
>> Skulle vel prøve å være diskré eller noe, tulling..
>
> Bjørn Eidsvåg?

Joa, ein har vel måtene sine..., som han nok ville udtrykke det. Jeg har
kendt ham siden vel 1986/87 og har lagt mærke til, at han er blevet lidt
...hm 'sky', siger vi jo på dansk. Såvidt jeg véd findes det samme
udtryk også på norsk.

En gang sagde han til mig i et interview, jeg lavede til radio, at han
var lidt træt af hele tiden at blive gjort til et ikon. - Han brugte
ordet 'idolisert'. - Og nogle gange, når det blivr for meget, forsvinder
han og familien nogle dage her til Danmark...

I øvrigt er flere af hans plader indspillet i PUK Studios i Randers...

mvh. Erik Richard

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rgds. Grüße, Mvh. Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<mac-man_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter - The Future In Multilingual Textprocessing
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Snorre Berg (20-05-2008)
Kommentar
Fra : Snorre Berg


Dato : 20-05-08 20:51

Erik Richard Sørensen skrev:
>
> Snorre Berg wrote:
>> Erik Richard Sørensen skrev:
>> 'Rockpresten'... - Lad mig nu se, om I kender jeres berømte
>>> landsfæller..-)
>>
>> Rockepresten? Det må være Tormod Høyem du sikter til? ;)
>
> Tænkte det nok. - Nej, det er ikke Tormod Høyem... Nu skal det her jo
> ikke være en gættekonkurrence. - Men hvis jeg nu nævner pladetitler som
> 'Inn For Landing', 'Vertigo', 'På Leit', 'Passegal', 'Endelig Voksen',
> 'Landet Lenger Bak' + vel en 10-15 stykker mere - eller titler som 'Eg
> ser', 'Føtter På Fjell', 'Isabell', 'Aleine', 'Kyrie Eleison', 'Tatt Av
> vinden'..., - så 'ringer' det forhåbentlig med navnet Bjørn Eidsvåg...
>
> Udover at være sanger og musiker, så er han faktisk også sygehuspræst...
>
> mvh. Erik Richard
>
Nuvel, så ham var det. Han hadde kanskje passet like så godt til navnet
«visepresten», men det er Ola Garli.

Erik Richard Sørense~ (20-05-2008)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 20-05-08 22:09


Snorre Berg wrote:
> Erik Richard Sørensen skrev:
>> Snorre Berg wrote:
>>> Erik Richard Sørensen skrev:
>>> 'Rockpresten'... - Lad mig nu se, om I kender jeres berømte
>>>> landsfæller..-)
>>>
>>> Rockepresten? Det må være Tormod Høyem du sikter til? ;)
>>
>> Tænkte det nok. - Nej, det er ikke Tormod Høyem... Nu skal det her
>> jo ikke være en gættekonkurrence. - Men hvis jeg nu nævner pladetitler
>> som 'Inn For Landing', 'Vertigo', 'På Leit', 'Passegal', 'Endelig
>> Voksen', 'Landet Lenger Bak' + vel en 10-15 stykker mere - eller
>> titler som 'Eg ser', 'Føtter På Fjell', 'Isabell', 'Aleine', 'Kyrie
>> Eleison', 'Tatt Av vinden'..., - så 'ringer' det forhåbentlig med
>> navnet Bjørn Eidsvåg...
>>
>> Udover at være sanger og musiker, så er han faktisk også sygehuspræst...
>
> Nuvel, så ham var det. Han hadde kanskje passet like så godt til navnet
> «visepresten», men det er Ola Garli.

Jo såmænd... Nok med nogle af hans specielle kirkekoncerter, men på
plade er den gode Bjørn nu mere rocksanger end visesanger.

mvh. Erik Richard

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rgds. Grüße, Mvh. Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<mac-man_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter - The Future In Multilingual Textprocessing
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Martin Bekkelund (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Bekkelund


Dato : 19-05-08 22:28

Espen Vestre skrev:

> Kjøp det på flat plast på konserter, der får artistene vissnok bedre
> marginer enn det lille som blir igjen til dem når det distribueres på
> vanlig måte.

Det tror jeg på, men så var det dette med tilgjengelighet, da.


--
----------------------------------------------------------------------
Martin Bekkelund - www.bekkelund.net - www.greatest-bits.com
----------------------------------------------------------------------

Morten Davidsen (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Morten Davidsen


Dato : 19-05-08 22:12

In article <m1od725ppe.fsf@gazonk.netfonds.no>, Espen Vestre
<espen@vestre.net> wrote:

> Martin Bekkelund <usenet@bekkelund.net> writes:
>
> > Nei, men det er signaleffekten som er viktig.
>
> Snakket med en musiker med ikke helt det samme budsjettet her om
> dagen, og han var litt bekymret. Er jo ikke like lett for en som ikke
> kan dra inn konsert- og T-skjorteinntekter a la NiN å kutte inntekter
> på platesalg helt...

Platebransjen sliter, det er sikkert. Gamle foretningsmodeller står for
fall. De ser heller ikke ut til å umiddelbart ønske og selge det dagens
kunder vil ha, og det dagens marked anser som riktig pris.

Nine Inch Nails solgte for 1,6 mill. dollar første uke med albumet
Ghost I-IV - selv om albumet kunne lastes ned gratis:
http://blog.wired.com/music/2008/03/nine-inch-nai-2.html

Madonna har forlatt de tradisjonelle plateselskapene, og inngått avtale
med konsertarrangør for å utgi hennes neste plater.

Alicia Keys gikk inn på Billboard som nummer en med et salg på rundt
70.000 solgte på en uke - dramatisk fall ift. hva man måtte ha av salg
tidligere for å ligge på 1. plass.

iTunes Music Store er USAs største platebutikk.

Selv ønsker jeg å kjøpe musikk via nett på følgende måte:
- minimum lossless format
- fri for DRM
- helst via iTMS
- bør helst være billigere enn å kjøpe tilsvarende CD

For meg virker det underlig at platebransjen ikke støtter fullt ut opp
om iTMS som på nåværende tidspunkt ser ut til å være den eneste
dristribusjonskanalen som virkelig treffer massemarkedet.

Espen Vestre (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Espen Vestre


Dato : 19-05-08 15:30

Martin Bekkelund <usenet@bekkelund.net> writes:

> Jeg så forresten en flokk griser fly forbi for litt siden.

Dette er høyst reelt, lastet den ned som Apple Lossless for flere
dager siden, jeg
--
(espen)

Martin Bekkelund (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Bekkelund


Dato : 19-05-08 18:42

Espen Vestre skrev:

> Dette er høyst reelt, lastet den ned som Apple Lossless for flere
> dager siden, jeg

Hvem? Grisene?


--
----------------------------------------------------------------------
Martin Bekkelund - www.bekkelund.net - www.greatest-bits.com
----------------------------------------------------------------------

Thomas von Hassel (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 19-05-08 15:34

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Nej, det er ikke en reklame for noget 'forlængelsesværk'.
>
> Men for dem, der kan lide syret heavy-rock, så har Nine Inch Nails (NIN)
> udgivet en ny ret hårdtslående album, som kan downloades gratis og 100%
> DRM fri!
>
> http://theslip.nin.com/ og følg vejledningen...
>
> Der er bl.a. 2 dedikerede Apple formater at vælge imellem...
>


nå ja, bare fordi det er gratis betyder ikke at det er godt ... jeg
synes NIN er ved at miste deres focus ... og Gaffa er heller ikke
begesjtret kan jeg lige se.

/thomas

Erik Richard Sørense~ (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 19-05-08 18:14



Thomas von Hassel wrote:
> Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:
>
>> Nej, det er ikke en reklame for noget 'forlængelsesværk'.
>>
>> Men for dem, der kan lide syret heavy-rock, så har Nine Inch Nails (NIN)
>> udgivet en ny ret hårdtslående album, som kan downloades gratis og 100%
>> DRM fri!
>>
>> http://theslip.nin.com/ og følg vejledningen...
>>
>> Der er bl.a. 2 dedikerede Apple formater at vælge imellem...
>
> nå ja, bare fordi det er gratis betyder ikke at det er godt ... jeg
> synes NIN er ved at miste deres focus ... og Gaffa er heller ikke
> begesjtret kan jeg lige se.

Smag og behag... Jeg synes nu, det her album er mere musikalsk end mange
af de tidligere udgivelser. - OK, der er et par spøjse numre imellem...

Hvad Gaffa angår, så kan jeg ikke tage mig af det. Hvis de skulle
bestemme, så kom der ikke ret meget musik på gaden overhovedet...

mvh. Erik Richard

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rgds. Grüße, Mvh. Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<mac-man_NOSP@M_stofanet.dk> <http://www.nisus.com>
NisusWriter - The Future In Multilingual Textprocessing
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Arve Løken (19-05-2008)
Kommentar
Fra : Arve Løken


Dato : 19-05-08 17:59

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Men for dem, der kan lide syret heavy-rock, så har Nine Inch Nails (NIN)
> udgivet en ny ret hårdtslående album, som kan downloades gratis og 100%
> DRM fri!

For oss som liker Lavinia Jones, kan vi fryde oss over at hennes nyeste
album også er tilgjengelig helt gratis, om enn ikke i like mange
forskjellige formater:

http://www.jamendo.com/en/album/24391

Your rights on this album

You can copy, distribute, advertise and play this album as long as you:
Give credit to the artist
Don't use this album for commercial purposes
Distribute all derivative works under the same license

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408528
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste