Strømforsyninger - bytte rundt?
Fra : erling hansen

Dato : 19-05-08 07:13

Kan man bytte rundt på strømforsyninger? Jeg har f.eks. en Clamshell
hvor stikket på strømforsyningen er gået itu. Kan jeg bare bruge en
forsyning fra en PowerBook? Evt. kan jeg f.eks. klippe stikkene af og
sætte stikket fra PowerBook'en på Clamshellens forsyning - det var bare
nemmere at slippe.
mvh
erling

Fra : Esben

Dato : 19-05-08 12:03

erling hansen <eh-dh@mail.dk> wrote:

> [...]
> forsyning fra en PowerBook? Evt. kan jeg f.eks. klippe stikkene af og
> sætte stikket fra PowerBook'en på Clamshellens forsyning - det var bare

Forudsat at den du sætter på ikke leverer mindre ampere end den
oprindelige - og det kan vidst ikke lade sig gøre med en Clamshell - så
er alt OK!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Erling Hansen

Dato : 19-05-08 15:22

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Forudsat at den du sætter på ikke leverer mindre ampere end den
> oprindelige - og det kan vidst ikke lade sig gøre med en Clamshell - så
> [...]

1000 tak.
erling