MacMall sælger Eee PC
Fra : Steen Jensen

Dato : 10-05-08 16:45

Til trods for jeg er inkarneret Mac-mand, så er jeg nødt til at have mig
en lille Eee PC, når den kommer til DK i næste måned.

Tifældigvis så jeg at Mac-sitet åbenba også har taget Eee til sig
http://www.macmall.com/macmall/shop/detail.asp?Redir=1&description=ASUS%
2DEee+PC+2G+Surf+%2D+Pure+White%2DNotebook+Computers&dpno=7378816

Megalangt link - her i en lidt kortere udgave
http://snipurl.com/287tw [www_macmall_com]

Den er altså nuttet

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-05-08 17:59

Steen Jensen skrev den 10-05-2008 17:45:

> Megalangt link - her i en lidt kortere udgave
> http://snipurl.com/287tw [www_macmall_com]
>
> Den er altså nuttet

Ved du hvem der sælger den og hvad prisen bliver?

Fra : Steen Jensen

Dato : 10-05-08 18:26

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote:

> Ved du hvem der sælger den og hvad prisen bliver?

Den skulle være på gaden herhjemme i næste måned - i første omgang
7"-modellen. Den større 9" kommer ikke umiddelbart ud i skandinavien
lige med det samme.
Prisen skulle ligge mellem 2500 - 2800

Det forhandles nok af de fleste, i hvert fald de forhandlere der i
forvejen sælger Asus.

Randers Computer Center - http://www.rcc.dk - mener de har den i næste
måned.

Hvis man kan undvære det danske tastatur, kan man bestille den fx i usa
helt ned til 299 usd (2G-udgaven)

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 12-05-08 14:24

isteen@gmail.com (Steen Jensen) writes:

> Til trods for jeg er inkarneret Mac-mand, så er jeg nødt til at have mig
> en lille Eee PC, når den kommer til DK i næste måned.

> Den er altså nuttet

Jeg har stået med en i hånden. Jeg kan kun råde råde dig til at prøve
den, før du køber. Den koster ikke meget, men du får altså heller ikke
meget computer. Jeg synes personligt, at skærmen er for lille til ret
meget andet end det allermest nødvendige.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Steen Jensen

Dato : 12-05-08 20:24

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200508@gen-v.net> wrote:

> [...]
> meget computer. Jeg synes personligt, at skærmen er for lille til ret
> meget andet end det allermest nødvendige.

Jeg har prøve den engelske model - jeg vi kanlde den er stykke avanceret
legetøj - fin til at tjekke mail, skrive dokumenter/regneark etc.
Den kan overhovedet ikke erstatte min Mac - men den er et fint
supplement

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-05-08 20:48

Steen Jensen skrev den 12-05-2008 21:24:

> [...]
> legetøj - fin til at tjekke mail, skrive dokumenter/regneark etc.
> Den kan overhovedet ikke erstatte min Mac - men den er et fint

Hvis man har eksternt tastatur, mus og skærm på sit skrivebord, giver
det så mening?

Fra : Steen Jensen

Dato : 12-05-08 22:25

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderaxiom@gmail.com> wrote:

> Hvis man har eksternt tastatur, mus og skærm på sit skrivebord, giver
> det så mening?

Det har nu ikke tænkt mig - netop at den er så handy og transportabel er
meningen med den

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-05-08 22:33

Steen Jensen skrev den 12-05-2008 23:25:

> Det har nu ikke tænkt mig - netop at den er så handy og transportabel er
> meningen med den

Ja, men indimellem er det rart at have mulighed for at have større
overblik og bedre tastatur, og jeg ved hvor rart det er at have sine
ting med sig rundt, så derfor ville det være oplagt.

Fra : Steen Jensen

Dato : 13-05-08 11:26

> [...]

> overblik og bedre tastatur, og jeg ved hvor rart det er at have sine
> ting med sig rundt, så derfor ville det være oplagt.

Helt sikkert - er man et sted henne, er det da rart at kunne sætte den
til et større skærm i et snuptag

Fra : Sebastian

Dato : 17-05-08 12:59

Steen Jensen <isteen@gmail.com> wrote:

> Til trods for jeg er inkarneret Mac-mand, så er jeg nødt til at have mig
> en lille Eee PC, når den kommer til DK i næste måned.

Du er velkommen til at købe den nu:
http://www.expansys.dk/s.aspx?sid=15085679&page=1&nf=1&sortorder=3
men der er ikke dk-tastatur med.

> Den er altså nuttet
full ack

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : Steen Jensen

Dato : 17-05-08 13:15

Sebastian <thorfinn@ofir.dk> wrote:

> Du er velkommen til at købe den nu:
> http://www.expansys.dk/s.aspx?sid=15085679&page=1&nf=1&sortorder=3
> men der er ikke dk-tastatur med.

Jeg venter 14 dage, så skulle den være klar på dansk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-05-08 15:33

Sebastian skrev den 17-05-2008 13:59:

> Du er velkommen til at købe den nu:
> http://www.expansys.dk/s.aspx?sid=15085679&page=1&nf=1&sortorder=3
> men der er ikke dk-tastatur med.

Den duede ikke. De har en Eee PC 700 på
http://www.expansys.dk/p.aspx?i=161117

til 2500 (forsiden siger 5000) med 2Gb kort. Er det den?

Fra : Steen Jensen

Dato : 23-05-08 13:18

Steen Jensen <isteen@gmail.com> wrote:

> Til trods for jeg er inkarneret Mac-mand, så er jeg nødt til at have mig
> en lille Eee PC, når den kommer til DK i næste måned.

Hov, her kom pludseligt et meget prisbilligt alternativ til EeePC
http://www.comon.dk/news/baerbar.til.1200.kroner_36196.html