Passer disse Ram til iBook?:
Fra : Michaelbs

Dato : 03-05-08 19:59

Vil disse Ram passe til en iBook (2004) der kører med PPC 2700 DDR ram:

http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=VS1GSDS400

På forhånd tak.

mvh Michaelbs

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-05-08 22:12

Michaelbs <mbsFjernDette@fjernogs?dettemichaelbennati.dk> wrote:
> Vil disse Ram passe til en iBook (2004) der kører med PPC 2700 DDR ram:
>
> http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=VS1GSDS400

Ja, men syns du det kan svare sig at kaste flere penge efter en 4 år
gammel iBog G4?

Den kan sikkert fint køre mac os 10.3 som den shippede med den
eksisterende ram bestykning. Din iBog bliver aldrig en speedaemon.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Michaelbs

Dato : 04-05-08 22:32

"Morten Reippuert Knudsen" <spam@reippuert.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Den kan sikkert fint køre mac os 10.3 som den shippede med den
> eksisterende ram bestykning. Din iBog bliver aldrig en speedaemon.

Det er heldigvis ikke min. Takker for svaret.
mvh Michael