Frontrow og ekstern harddisk, hvordan ?
Fra : jagge

Dato : 02-05-08 17:23

Jeg har filer på en ekstern harddisk jeg gerne vil afvikle via frontrow,
men hvordan ?

Jeg har prøvet "kilde" menuen i frontrow men jeg får ikke mulighed for
at se disken der selvom den er aktiv og tændt. Jeg har prøvet at starte
frontrow som program men det springer jo direkte ind i den grafiske
brugerflade.

Kan det virkeligt passe at man ikke kan afvikle fra ekstern harddisk.
Det kan jeg ikke tro så jeg vil gerne have opskriften på hvordan ?

Hygge

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-05-08 21:15

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
>
> Kan det virkeligt passe at man ikke kan afvikle fra ekstern harddisk.
> Det kan jeg ikke tro så jeg vil gerne have opskriften på hvordan ?

Du skal hive dine data ind i iTunes ... derfra kan du få adgang til dem
fra Frontrow

/thomas

Fra : jagge

Dato : 02-05-08 23:08

> Du skal hive dine data ind i iTunes ... derfra kan du få adgang til dem
> fra Frontrow

OK besværligt. Er det så som link i Itunes. Det er adskillige GB filer
så jeg har ikke meget lyst til at have dem liggende i Itunes
biblioteket.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 02-05-08 23:33

On 2008-05-03 00:07:58 +0200, jagge@noname.invalid (jagge) said:

> OK besværligt. Er det så som link i Itunes. Det er adskillige GB filer
> så jeg har ikke meget lyst til at have dem liggende i Itunes
> [...]

Hvis det er GB filer formoder jeg det er film! Jeg har fået det til at
virke ved at ligge en henvisning til biblioteket på det eksterne drev i
film mappen under bruger mappen. Det virker fint, men tager lidt tid da
den skal loade alle filerne ved opstarte.

Hilsen Henrik

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-05-08 06:03

> OK besværligt. Er det så som link i Itunes. Det er adskillige GB filer
> så jeg har ikke meget lyst til at have dem liggende i Itunes
> biblioteket.

Du slår bare fra at den skal kopiere filerne ind i iTunes biblioteket
inden du trækker den over.

/thomas

Fra : jagge

Dato : 03-05-08 12:11

> Du slår bare fra at den skal kopiere filerne ind i iTunes biblioteket
> inden du trækker den over.

perfekt, det prøver jeg. Tak til jer begge.

Hygge

Jakob