Erfaringer med iPhone fra Tyskland?
Fra : David Schjelde

Dato : 01-05-08 07:42

Hej med jer

Har set at tmobile kører en kampagne frem til 30.06 med prisnedsættelser
på iPhone

http://www.tmobile.de/iphone/addHandset.do

Så jeg overvejer meget at køre til Tyskland og købe en og ville høre om
nogle havde erfaringer med det?

Jeg er helt konrket i tvivl om jeg "bare" kan gå ind i en biks dernede,
købe min iPhone og så tage den hjem og få den "fixet" så den virker?

mvh
david

Fra : Per Jensen

Dato : 01-05-08 13:21

David Schjelde skrev:

<KLIP>

> Jeg er helt konrket i tvivl om jeg "bare" kan gå ind i en biks dernede,
> købe min iPhone og så tage den hjem og få den "fixet" så den virker?
>
> mvh
> david

Hej David.

Hvis ellers at du kan få lov til at købe en, uden at have adresse i
Tyskland og skulle registrere dig i butikken ser jeg ingen hindring.
Resten af oplåsningen er trivielt.

// Per.

Fra : David Schjelde

Dato : 01-05-08 13:35

Per Jensen skrev:
> [...]
>
> Hvis ellers at du kan få lov til at købe en, uden at have adresse i
> Tyskland og skulle registrere dig i butikken ser jeg ingen hindring.

Hej Per

Tjek

Og det er nemlig lige det med at købe den jeg var i tvivl om.

Er der nogen der ved det?

mvh
david

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 01-05-08 13:48

David Schjelde wrote:

> Og det er nemlig lige det med at købe den jeg var i tvivl om.
>
> Er der nogen der ved det?

Jeg ku' forestille mig, at du kan få hjælp i forummet her:
http://iphoneguide.dk

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Sebastian

Dato : 01-05-08 20:58

David Schjelde <schjeldefjernmig@mailme.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg er helt konrket i tvivl om jeg "bare" kan gå ind i en biks dernede,
> købe min iPhone og så tage den hjem og få den "fixet" så den virker?

Der er tale om en samlet pakke med en T-mobil forbindelse.
Husk at der er tale om 24 måneders kontrakter. Sådan en iPhone koster,
hvis du ikke bruger den mindst 945 EUR.

Når du vil købe den vil den venlige dame/herre i butikken spørge efter
din "Personalausweiss" - noget der er ret svært at eje uden registreret
bopæl i Tyskland. Jeg tror ikke at T-mobil sælger dig en af deres
produkter og en iPhone med i købet, når du ikke har bopæl i Tyskland.
T-mobil vil synes at det nok var alt for besværlig at inddrive de ca.
700 Eur for T-mobil produktet.

Selve de-lock skulle virke uden problemer indtil næste softwareupdate.

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : David Schjelde

Dato : 02-05-08 16:35

Sebastian skrev:

> [...]
> 700 Eur for T-mobil produktet.
>
> Selve de-lock skulle virke uden problemer indtil næste softwareupdate.

Ok

Tak for det

Retter blikket mod USA igen så (-:

mvh
david

Fra : Sebastian

Dato : 04-05-08 09:39

David Schjelde <schjeldefjernmig@mailme.dk> wrote:

> Retter blikket mod USA igen så (-:
jeg ville prøve Frankrig. fordi,

- lovgivning om salg af telefon+abonementaftaler er lige så skrap som i
Dankmark
- det er en del af EU, så du få den fulde køberbeskyttelse
- ingen told

rgds.

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : David Schjelde

Dato : 08-05-08 07:27

Sebastian skrev:

> [...]
> Dankmark
> - det er en del af EU, så du få den fulde køberbeskyttelse

takker (-:

Fra : Jan Hovard

Dato : 11-05-08 18:48

David Schjelde wrote:

> takker (-:
Hej.
Jeg har købt en i Vietnam og fået den lukke op. Den virker perfect, jeg
har selv opdateret den efterfølgende og lagt dansk tegnsæt på den - uden
problemer.
Den virker ganske godt under danske forhold.

---JanH

Fra : Esben

Dato : 16-05-08 19:48

Jan Hovard <jan@hovard.dk> wrote:

> [...]
> problemer.
> Den virker ganske godt under danske forhold.

En kinesisk version til 500,-?

Bare nysgerrig! Man kan næppe se forskel... Men prisen afslører det!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Jan Hovard

Dato : 17-05-08 15:02

Esben wrote:

> En kinesisk version til 500,-?
>
> Bare nysgerrig! Man kan næppe se forskel... Men prisen afslører det!
>
> vh esben
>
> dbareudeladmig@get2net.dk
> udelad udelad
Nej er original, jeg prøvede om jeg kunne få fat i den kinesiske, men
den havde de ikke, men kendte den godt!

---JAnH

Fra : Esben

Dato : 17-05-08 19:46

Jan Hovard <jan@hovard.dk> wrote:

> Nej er original, jeg prøvede om jeg kunne få fat i den kinesiske, men
> den havde de ikke, men kendte den godt!

OK, det er jo så fint alligevel!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk