Nye iMac på op til 3,06 GHz
Fra : Henrik Münster

Dato : 28-04-08 15:40

Så er der kommet nye iMac med op til 3,06 GHz Intel Core 2 Duo
processer, 1066 MHz front-side bus. Det stærkeste grafikkort er nu
NVIDIA GeForce 8800 GS med 512 MB RAM. Priserne er efter min hukommelse
de samme som før.
Har man en nyere iMac, er det måske ikke noget, der får en til
at far ud at købe nyt. Især ikke, når der sandsynligvis kommer en ny
generation af Intel-processorer til sommer. Skal man have ny iMac nu, er
det til gengæld dejligt, at man kan få en helt ny-opdateret model.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-04-08 22:21

Henrik Münster skrev:

> Priserne er efter min hukommelse de samme som før.

Nej, den mindste iMac er faktisk blevet billigere. Før kostede den
nemlig 9.199 kr., hvorimod prisen nu siger 7.999 kr. inkl. moms.

Jeg synes man får ret meget maskine (og software) for de penge.

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,