Splint af MacBook - hvor længe dækker App
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 28-04-08 11:41

Hej,

Jeg har kig på en MacBook fra sommeren 2006. Den lider - som mange andre
MacBooks - af fejlen, hvor der er knækket en splint af chassiet i
forreste højre hjørne over slot in drevet.

Apple dækker formentlig fejlen på garantien, men hvor længe kan man
reklamere over den? Den er jo lige knap to år gammel, så det skal vel
til at være, hvis jeg skal være sikker på, at de gør det på garantien.

Nogen der har erfaring med lignende tilfælde?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-04-08 11:57

> [...]
> til at være, hvis jeg skal være sikker på, at de gør det på garantien.
>
> Nogen der har erfaring med lignende tilfælde?

du skal have fat i dem ASAP ...

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 28-04-08 12:04

Thomas von Hassel wrote:

> du skal have fat i dem ASAP ...

Mmmh, det er jo en maskine jeg overvejer at købe. Mener du, at de vil
udbedre fejlen, hvis den er under to år gammel? Jeg vil gerne være
nogenlunde sikker (ik' at jeg vil hænge dig op på dit svar). Det ville
bare være træls at købe, hvis de ikke vil udbedre fejlen.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-04-08 12:23

> [...]
> nogenlunde sikker (ik' at jeg vil hænge dig op på dit svar). Det ville
> bare være træls at købe, hvis de ikke vil udbedre fejlen.

Det taler ikke til din/jeres fordel at der ikke er reageret på fejlen
med det samme. Det bedste man kan gøre er at tage fat i Apple ... det
kan godt være deres support er lidt kringlet en gang imellem, men de er
da til at snakke med.

/thomas