Numerisk tastatur
Fra : Per Rønne

Dato : 25-04-08 15:28

Jeg har netop i Zitech købt et numerisk tastatur, som jeg vil bruge
sommen med QuicKeys til at få ekstra taster til start af programmer og
dokumenter.

Meeen, når jeg sætter det ind i maskinen genkendes det som et tastatur,
hvor jeg bliver bedt om at indtaste tasten til umiddelbart højre for
skift-tasten, på på et dansk tastatur normalt '<' - er der nogen der har
prøvet hvordan man gør ?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 25-04-08 19:36

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> hvor jeg bliver bedt om at indtaste tasten til umiddelbart højre for
> skift-tasten, på på et dansk tastatur normalt '<' - er der nogen der har

genkendt enheden som hvad den er ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 25-04-08 19:45

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> genkendt enheden som hvad den er ...

G4eren, endnu ikke MacMinien - trykkes der på et ciffer sendes så
pludselig også et C; jeg tænker på regnemaskinen, og C er altså den tast
der sletter displayet ?

Løsningen er dog nu fundet:

<http://www.macosxhints.com/article.php?story=20080310030635237>
--