Num-Lock
Fra : Sebastian

Dato : 26-04-08 20:24

Hjælp
jeg har slået ved at begrave mit tastatur i en bunke papir slået
Num-Lock ved min iMac fra. Nu virker talknapperne ikke mere.
Hjælpen siger:
"If your keyboard has a separate keypad but no Num Lock key, try
pressing Shift-Clear."
den danske hjælp er tavs omkring det.

Hvad f... er the "clear" key?
F6 virker ikke ved en iMac.
BTW: Jeg kender the "any" key, så kom ikke her.

på forhånd tak

Sebastian

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 26-04-08 21:29

On lø, 26 apr 2008 19:23:30 GMT, thorfinn@ofir.dk (Sebastian) wrote in
dk.edb.mac:

> [...]
> Hjælpen siger:
> "If your keyboard has a separate keypad but no Num Lock key, try

Den øverste venstre i det numeriske tastatur.

--
Oops! I did it again.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 26-04-08 21:32

On lø, 26 apr 2008 20:29:21 GMT, Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com>
wrote in dk.edb.mac:

> On lø, 26 apr 2008 19:23:30 GMT, thorfinn@ofir.dk (Sebastian) wrote in
> dk.edb.mac:

> Den øverste venstre i det numeriske tastatur.

Muligvis skal du bruge Option - Shift - Clear.

--
Oops! I did it again.

Fra : Sebastian

Dato : 27-04-08 12:45

Tak

> Muligvis skal du bruge Option - Shift - Clear.

Ha problemet var at ikke Num-Lock men Universal Access, Nummerblokken
var sat til at være mus.

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark