MacBrugere var i Fona til aftenseminar ons~
Fra : Jens Erik Bech

Dato : 24-04-08 10:12

Og hvor meget købte I så? Jeg og konen turde simpelt hen ikke gå derind fo
vi er alt for påvirkelige af salgstaler.

Men fortæl lidt om det.

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Per Rønne

Dato : 24-04-08 12:27

Jens Erik Bech <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Og hvor meget købte I så? Jeg og konen turde simpelt hen ikke gå derind for
> vi er alt for påvirkelige af salgstaler.

Jeg ved kun at Fona havde retnet med 40-45 mennesker; vi var 90.

Og du kan tro at der blev købt ind ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 24-04-08 15:58

On Thu, 24 Apr 2008 13:27:05 +0200, "Per Rønne" <per@rqnne.invalid> wrote:

> Jeg ved kun at Fona havde retnet med 40-45 mennesker; vi var 90.
>
> Og du kan tro at der blev købt ind ...
Kunne jeg have sparet noget på den Final Cut Express 4 jeg lige har
bestilt?

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Per Rønne

Dato : 24-04-08 17:28

Jens Erik Bech <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Kunne jeg have sparet noget på den Final Cut Express 4 jeg lige har
> bestilt?

Ja.

Og fremover for MacBruger-medlemmer rabat i Fona.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 24-04-08 20:18

On Thu, 24 Apr 2008 18:28:08 +0200, "Per Rønne" <per@rqnne.invalid> wrote:

> Ja.
>
> Og fremover for MacBruger-medlemmer rabat i Fona.
Mere end de 4,5% jeg får i forvejen? Iøvrigt havde min Fona ikke Final Cut
Express. De havde kun Officepakken og iLife, samt iWorks så vidt jeg
husker.

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Per Rønne

Dato : 25-04-08 02:57

> [...]

> Mere end de 4,5% jeg får i forvejen? Iøvrigt havde min Fona ikke Final Cut
> Express. De havde kun Officepakken og iLife, samt iWorks så vidt jeg

Nu talte jeg så om Fona på Strøget.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 25-04-08 00:26

Jens Erik Bech <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Og hvor meget købte I så? Jeg og konen turde simpelt hen ikke gå derind fo
> vi er alt for påvirkelige af salgstaler.
>
> Men fortæl lidt om det.

Jamen, der var præsentation af Leopard og Apples nye produkter. Jeg
bestilte TimeCapsule 1 TB. Der var 7% rabat på alle varer den aften.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 25-04-08 11:39

On Fri, 25 Apr 2008 01:25:40 +0200, Jesper <spambuster@users.toughguy.net>
wrote:

> Jamen, der var præsentation af Leopard og Apples nye produkter. Jeg
> bestilte TimeCapsule 1 TB. Der var 7% rabat på alle varer den aften.
Tillykke med den. Og tak for briefingen.

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech