Ikke fuld side
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 28-05-08 21:41

Hej her.

Jeg har pludselig fået et problem.
Jeg bruger XP og IP 7.0.
Problemet er, at når jeg åbner en side, så er siden kun i ca. halv
størrelse,
og så skal jeg til at maximere siden, og det skal jeg hver gang jeg åbner
en ny side, og der er S.... træls.
Er der nogen der har en god ide?

m.v.h.
Ole

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-05-08 00:06

Ole J. Hansen skrev:

> Problemet er, at når jeg åbner en side, så er siden kun i ca. halv
> størrelse,
> og så skal jeg til at maximere siden, og det skal jeg hver gang jeg åbner
> en ny side, og der er S.... træls.

Lad være med at maksimere. Træk i stedet vinduet ud til den
ønskede størrelse med musen og luk vinduet. Så skulle
størrelsen gerne blive husket. Virker det ikke, så hold
Skift-tasten nede, mens du trækker vinduet til den ønskede
størrelse.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Oversigt over alle de praktiske tastaturgenveje i Windows.

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 29-05-08 22:33

Hej Kim
Mange tak for dit råd, nu virker det som det skal.
Det er dejligt, at der er nogen der vil dele derres viden med
os der ikke har så meget viden.
m.v.h.
Ole