Fliseudstilling, København
Fra : Marianne

Dato : 24-04-08 22:00

Hej

Vi skal ud og finde fliser til en ny indkørsel her i weekenden. Hvor finder
man fliseudstillinger nær Kbh? Jeg kan finde en del om indendørsfliser, men
meget lidt om udendørs - byggemarkederne reklamerer heller ikke med større
udvalg.

Jeg vil helst kunne se forskelllige fabrikater samlet samme sted.

Findes det?

mvh
Marianne

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-04-08 22:02

Hej!

Marianne wrote:

> [...]
> meget lidt om udendørs - byggemarkederne reklamerer heller ikke med større

Søg på "flisecenter" på De Gule Sider e.lign. Der er nok af dem så vidt jeg kan
se. Har dog ingen erfaringer selv i den retning.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 24-04-08 22:49

"Marianne" <handel@fjerndettelundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> heller ikke med større udvalg.
>
> Jeg vil helst kunne se forskelllige fabrikater samlet samme sted.

Farum Beton

<http://www.farumbeton.dk/>

mvh
Bendt

Fra : brian

Dato : 25-04-08 05:49

On Thu, 24 Apr 2008 22:59:36 +0200, "Marianne"
<handel@fjerndettelundbak.dk> wrote:

> [...]
>udvalg.
>
>Jeg vil helst kunne se forskelllige fabrikater samlet samme sted.

Bygge centrum Ballerup. Det er vel det nærmeste men det er ren intenet
søgning kommer ikke selv ret meget på Jævle øen.

http://udstilling.byggecentrum.dk/