Morsø 5660
Fra : Pro

Dato : 24-04-08 19:47

Hej Alle

Er der nogle som har erfaringer med den nye Morsø 5660 brændeovns indsats?

Mvh. Kim

Fra : Brian Østergård

Dato : 24-04-08 22:04

"Pro" <No_Spam_Mail@msn.com> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Er der nogle som har erfaringer med den nye Morsø 5660 brændeovns indsats?
>
> Mvh. Kim

Hej

Nej men jeg har erfaringer med Morsø brændeovne og jeg er bestemt ikke
imponeret af holdbarheden af røgvendeplader o.s.v.

Enhver form for dialog med Morsø er fuldstændig umulig da de besvarer alt
med at der ikke er garanti på de dele der kommer i kontakt med ilden og jeg
helt sikkert fyrer forkert, på trods af at jeg følger samtlige vejledninger
til punkt og prikke.

Hold dig fra lortet og køb noget andet, det kan kun være bedre.

Brian :ø)

Fra : Armand

Dato : 24-04-08 23:05

Brian Østergård skrev:

> [...]
> til punkt og prikke.
> Hold dig fra lortet og køb noget andet, det kan kun være bedre.

Mon ikke at Morsø, ligesom snart alle andre mærkevarer, har udflaget
deres produltion og, akkurat ligesom de andre mærkevarer, kun scorer
kassen ved at slide på deres gode navn!

Vi bliver snydt så vandet driver af os :-|

--
Armand.