Hvor køber man en fukssvans ?
Fra : Esben I.

Dato : 22-04-08 20:31

- som er længere end 22" (550 mm) ?
og som er lige så bøjelig som en alm. ---- byggemarkederne har dem op
til 26" , men de er til gips og tykkere i bladet.

(jeg skal bruge den til at spille savblad på, ikke til at save med)

altså > 22" , og tyndt blad ..

pft
Esben I.

Fra : Lars

Dato : 22-04-08 20:58

http://www.alfred-christensen.dk/product_info.php?products_id=2251

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-04-08 22:48

"Lars" skrev

> http://www.alfred-christensen.dk/product_info.php?products_id=2251

En Bahco? - Jeg er imponeret :)

- Peter

Fra : Gamle

Dato : 22-04-08 23:04

Peter Lykkegaard wrote:
> "Lars" skrev

> En Bahco? - Jeg er imponeret :)

Hvad ville du ellers bruge til Johan Sebastian Bach

Mvh.
Torben

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 22-04-08 23:08

"Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad ville du ellers bruge til Johan Sebastian Bach

Kan han ikke finde den der, kan han gå på Chopping.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Gamle

Dato : 22-04-08 23:41

Preben Riis Sørensen wrote:

> Kan han ikke finde den der, kan han gå på Chopping.

Eller i Tannhuset
Torben

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-04-08 17:41

On Wed, 23 Apr 2008 00:07:55 +0200, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

>Kan han ikke finde den der, kan han gå på Chopping.
>
>--
> M.V.H.
>Preben Riis Sørensen
>Preben@esenet.dk

Ha ha, det var dagens oscar
mvh Ebbe

Fra : Esben I.

Dato : 24-04-08 16:56

Lars wrote:
> http://www.alfred-christensen.dk/product_info.php?products_id=2251

1095- !! Du almægtige! Til den pris kan man jo få en motorsav
mvh
Esben I.

Fra : Max

Dato : 23-04-08 00:33

Hej Esben

> (jeg skal bruge den til at spille savblad på, ikke til at save med)

Du skal have fat i en Sandvikens Stradivarius.

http://www.savbladet.dk/Udstyr.htm#udstyr

Mvh Max

Fra : brian

Dato : 23-04-08 06:51

sender du ikke en mp3 til binaer når du har fået indkøbt.
Så kan vi andre tromme med med lidt af Bacho værktøjet. :)

Fra : Esben I.

Dato : 24-04-08 16:52

brian wrote:
> sender du ikke en mp3 til binaer når du har fået indkøbt.
> Så kan vi andre tromme med med lidt af Bacho værktøjet. :)
Joda, og tak for tipsene
mvh
Esben I.