Lynetten
Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 08-05-08 22:15

Hejsa

Er der nogen der fornyeligt har været ude på lynetten at dykke ?

Sidst jeg var derude for omkring 1.5 måneder siden, var det hel
afspærret, så man kunne slet ikke komme hen til slusen, hverken fra den
ene eller den anden side.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Søren Reinke, MSDT #505926, TDI Trimix

Fra : Jan Birk

Dato : 09-05-08 06:25

> Er der nogen der fornyeligt har været ude på lynetten at dykke ?

Har ikke dykket der, men sidste weekend var der stadig spærret af. Jeg
tror at der er gang i noget inde i tørdokken...

/Jan

Fra : Ib Tinning

Dato : 09-05-08 14:36

jeg var der i onsdags og der var åbent så kør efter de skilte der er med
hensyn til vejarbejdet så lykkedes det

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 09-05-08 20:09

Ib Tinning wrote:
> jeg var der i onsdags og der var åbent så kør efter de skilte der er med
> hensyn til vejarbejdet så lykkedes det

Tænker du på vejen ind over B&W's gamle værft ?

Jeg vil gerne der hen lige efter lystbådehavnen, hvor der er en mole ud,
kan man komme der til ?

Fra : Ib Tinning

Dato : 09-05-08 22:26

"Soren 'theDiver' Reinke" <soren@REMOVEreinke.dk> wrote in message
Ib Tinning wrote:
> jeg var der i onsdags og der var åbent så kør efter de skilte der er med
> hensyn til vejarbejdet så lykkedes det

Tænker du på vejen ind over B&W's gamle værft ?

ja

Jeg vil gerne der hen lige efter lystbådehavnen, hvor der er en mole ud,
kan man komme der til ?

vi hopper altid i ved "hullet i hegnet "

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 09-05-08 22:48

Ib Tinning wrote:
> [...]
> kan man komme der til ?
>
> vi hopper altid i ved "hullet i hegnet "

Hmm kender ikke lige et sted derude omtalt som det, Kan du beskrive
det lidt nærmere, f.eks. via en google map ? :) (PLEASE)

Fra : Ib Tinning

Dato : 10-05-08 08:48

Ib Tinning wrote:
> [...]

Hmm kender ikke lige et sted derude omtalt som det, Kan du beskrive
det lidt nærmere, f.eks. via en google map ? :) (PLEASE)

nu har jeg ikke lige styr på googlemaps så det bliver "kun til en
beskrivelse . når du kommer ud fra b&w grund drejer du til højre, lige inden
du så når til dokken som de er ved at grave op , er der en låge i hegnet på
din venstre side . der holder vi tit og der er rimeligt til at komme i ned
over stenene

håber at det gav mening

mvh Tinning

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 10-05-08 14:52

Ib Tinning wrote:
> [...]
> din venstre side . der holder vi tit og der er rimeligt til at komme i ned

Absolut :)
Det sted kender jeg rigtigt godt, desværre var der aflåst sidst jeg var
derude :(

Nogen der aner hvorfor pokker de har ødelagt det udemærkede lokale
dykkersted ?