Sletning af webadresser man har besøgt....
Fra : Michael Jensen

Dato : 18-07-01 17:38

Hejsa!!!

Jeg er sikker på at spørgsmålet har været stillet før, men jeg vover pelsen
og gør det igen: Er der nogen let måde hvorpå man kan "nulstille" de
web-adresser som windows husker man har været inde på (under indtastning i
adresselinien)?? Har det evt. noget med autofuldførelse at gøre, cookies
eller måske noget helt tredje? Håber alle ved hvad det er jeg snakker om!
Hvis der skulle være nogen derude med et godt bud, kunne det være rart med
en "instruktion" til både Windows NT og ME.....

På forhånd tak!

Michael Jensen

Fra : Kenneth

Dato : 18-07-01 20:18

Jeg ved ikke om det er det du mener, men i IE 5.5:
Funktioner > Internet-indstillinger > Ryd oversigt.

Kenneth

Fra : Michael Jensen

Dato : 18-07-01 20:58

> Jeg ved ikke om det er det du mener, men i IE 5.5:
> Funktioner > Internet-indstillinger > Ryd oversigt.

Det var det!!! Takker mange gange!

Michael Jensen

Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-07-01 21:36

> Det var det!!! Takker mange gange!
__________________

OK..een af de lidt sværere:

Hvordan fjerner jeg så det, jeg har søgt
efter i eks. www.dba.dk ???

Det står stadig i listen over det jeg kan søge
efter i søgeboksen.

Er det en cookie ???

MVH

Fra : Michael Jensen

Dato : 18-07-01 21:47

> OK..een af de lidt sværere:
>
> Hvordan fjerner jeg så det, jeg har søgt
> efter i eks. www.dba.dk ???
>
> Det står stadig i listen over det jeg kan søge
> efter i søgeboksen.
>
> Er det en cookie ???

Hvis du ikke vil have at de bliver husket, så er det i
Funktioner=>Internetindstillinger=>Indhold =>
Autoudførelse, man indstiller det.

(Jeg har "lånt" svaret fra et indlæg jeg selv havde, og jeg tror det var til
noget lignende det ovenfor Knud Gert Ellentoft svarede mig. Jeg kan desværre
ikke finde ud af at referere til svaret....!!(med mindre det her nedenunder
virker??))
<3b55bd32$0$347$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-07-01 00:24

Wed, 18 Jul 2001 22:46:53 +0200, skrev "Michael Jensen"
<mjensen@paradis.dk>:

> [...]
>ikke finde ud af at referere til svaret....!!(med mindre det her nedenunder

Det virker, men bare ikke i Outlook Express, hvis det skal være
klikbart, så skal der news: foran, sådan:

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-07-01 08:53

eller hvis du bare vil fjerne en enkelt af tingene (f.eks "naked chicks")
kan man markere ordet og trykke delete.

mvh

Michael