MS Windows
briani 27239
Antivirus for Windows ME ?
Fra : Mate \(5260\)

Dato : 28-05-08 22:32

Jeg har hidtil brugt "AVG" på Windows ME, men efter opdatering til ver. 8.0
kan den kun bruges på XP og Vista.

Hvad findes til Win. 98 og ME ? (evt. mod betaling)

/Poul.

Fra : Peter Larsen

Dato : 28-05-08 22:57

Mate (5260) wrote:

> Jeg har hidtil brugt "AVG" på Windows ME, men efter opdatering til
> ver. 8.0 kan den kun bruges på XP og Vista.

> Hvad findes til Win. 98 og ME ? (evt. mod betaling)

Nod32 findes stadig i en win9x version.

> /Poul

Med venlig hilsen

Peter Larsen

Fra : John

Dato : 28-05-08 22:59

"Mate (5260)" <aspol@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad findes til Win. 98 og ME ?

Gratis AVG 7.5 skulle kunne bruges frem til nytår, hvorefter opdateringer
ophører.

Gratis Avast! kunne være en fremtidig mulighed:

John

Fra : Mate \(5260\)

Dato : 29-05-08 21:55

Hej Peter og John.

Tak for de hurtige og udmærkede oplysninger.

Mvh
Poul.

Fra : John

Dato : 30-05-08 14:24

"Mate (5260)" <aspol@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for de hurtige og udmærkede oplysninger.

Velbekomme!

John

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 30-05-08 19:58

On Wed, 28 May 2008 23:32:07 +0200, "Mate \(5260\)"
<aspol@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Jeg har hidtil brugt "AVG" på Windows ME, men efter opdatering til ver. 8.0
>kan den kun bruges på XP og Vista.

- og på Windows 2000
--
Venlig hilsen fra