MS Windows
briani 27239
Vista: Sidepanel forsvinder
Fra : Martin Ploug

Dato : 24-05-08 11:23

Hej

Jeg bruger Vista Home Premium.

Mit sidepanel (med gadgets) på skrivebordet
har det med at forsvinde / blive skjult.
Hvorfor gøre det det?

Kan jeg ændre det under Personlige indstillinger
eller andet?

På forhånd tak.

Martin Ploug
Skejbytoften 107 3. th.
8200 Århus N

Tlf. 8628 9969
Mobil: 2284 1057

E-mail: mploug@pc.dk
Web: http://www.musiklokaler.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 16:55

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> har det med at forsvinde / blive skjult.
> Hvorfor gøre det det?
>
> Kan jeg ændre det under Personlige indstillinger

Højreklik på sidepanelet Vælg Egenskaber
Sæt flueben i sidepanel skal altid være øverst

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Martin Ploug

Dato : 24-05-08 17:38

Hej Bjarne

Tak, men jeg vil gerne have det sådan, at
sidepanelet kun vises, når jeg er på
skrivebordet.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-08 19:35

Jeg melder pas
Bc

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 25-05-08 17:59

Du skulle prøve denne her:
http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/
Den klarer alle problemer i Home Premium. Inklusive det du har.

--
Regards Jens "Lyrik" Bech

Svar på forrige indlæg:

Fra : Martin Ploug

Dato : 26-05-08 15:57

Hej Jens

Jeg har nu installeret TuneUP.

Hvilken / hvilke funktioner skal jeg bruge
i programmet for at forsøge at løse problemet
med sidepanlet?

Er du sikker på, at programmet kan løse det?
Er det ikke bare sådan Microsoft har valgt at
skrue sidepanelet sammen på?

Mvh. Martin

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 26-05-08 23:55

Den løser alle problemer jeg har mødt på en nem måde. Prøv "TuneUp
Utilities=>Solve problems=>TuneUp Repair Wizard. Du kan i første omgang bare
prøve at klikke 1-click Maintainance og se hvad der sker.

--
Regards Jens "Lyrik" Bech

Svar på forrige indlæg:

Fra : Martin Ploug

Dato : 29-05-08 15:00

> [...]
> Utilities=>Solve problems=>TuneUp Repair Wizard. Du kan i første omgang
> bare prøve at klikke 1-click Maintainance og se hvad der sker.

Hej

Ok, tak for hjælpen.