MS Windows
briani 27239
Vista sidebar på xp, men kan ikke tilføje ~
Fra : Tonni Madsen

Dato : 22-05-08 13:49

Det er lykkedes min at installere vistas side bar på min xp pro, via et tip
jeg fandt på nettet, og det virker fint.
Jeg kan tilføje gadgets fra "listen" min ikke hente flere, windows genkender
dem ikke, har også prøvet at gemme dem under samme mappe som de andre, men
det hjælper heller ikke...
Nogen forslag?

Mvh Tonni Madsen

Fra : Jakob M

Dato : 22-05-08 20:07

"Tonni Madsen" <Tonnimadsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Det er lykkedes min at installere vistas side bar på min xp pro, via et
> tip jeg fandt på nettet, og det virker fint.

Er det et tip du vil dele med os andre ?

Pas.

Mvh
Jakob

Fra : Tonni Madsen

Dato : 22-05-08 21:28

> Er det et tip du vil dele med os andre ?

Naturligvis

http://www.hkb.it/Blog/Vista+sidebar+i+XP

Men jeg kan somsagt ikke tilføje andre gadgets end dem der ligge fra i
"tilføj listen" fra starten...
Men det kunne jo være sjovt at se hvis du installere den på samme måde som
mig, og din så virker, så må min jo bare være "fucked up"...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Jakob M

Dato : 23-05-08 19:21

> Men jeg kan somsagt ikke tilføje andre gadgets end dem der ligge fra i
> "tilføj listen" fra starten...

Det kan jeg desværre heller ikke. Der sker ikke noget jeg dobbeltklikker på
en Gadget-fil. Måske er det SP3 der er i vejen ?.

Mvh
Jakob

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-05-08 01:04

Der findes ingen SP3 til Vista og det vil tage år før der kommer en.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-08 05:17

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Der findes ingen SP3 til Vista og det vil tage år før der kommer en.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

read my lips
Vista sidebar på xp, men kan ikke tilføje gadgets...
bc