MS Windows
briani 27239
Bærbar vågner ikke altid op fra standby
Fra : Kåre

Dato : 15-05-08 06:41

Hej

Jeg har en ny HP 8710p bærbar med XP pro.

Problem: En gang imellem vil den ikke starte op fra standby. Dvs jeg klapper
skærmen ned, den går i standby. Nogle timer senere åbner jeg skærm, trykker
på ON/OFF knappen. Blæser begynder at køre, og indikatorer for højtaler og
trådløst netværk lyser op. Dvs. den vågner da i hvert fald lidt. Men så sker
der ikke mere. Bare sort skærm, og det er nødvendigt at holde ON/OFF knappen
nede i 5 sekunder for at slukke.

En enkelt gang har jeg også opdaget at den ikke går rigtigt i standby når
jeg har lukket skærmen ned. Efter 5 timer opdagede jeg at den var varm nede
i tasken, og den ville ikke starte op pga. at batteriet var helt afladet.

Hvad kan det være? Findes der nogle fixes til dette problem?
Er det et XP problem eller et hardware problem?

pft
Kåre

Fra : KS

Dato : 15-05-08 13:11

"Kåre" <kaare@megajam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afladet.
>
> Hvad kan det være? Findes der nogle fixes til dette problem?
> Er det et XP problem eller et hardware problem?

på min T61 (lenovo) trykker jeg på Fn-knappen nederst i venstre hjørne når
den skal "vækkes"

mvh
Kenneth