MS Windows
briani 27239
køre dos programmer i xp
Fra : Hm

Dato : 13-05-08 16:48

Hej
Håber I kan hjælpe.
Har lige måtte formatere min pc, og nu kan jeg simpelthen ikke huske hvordan
jeg plejer at gøre.
Mit regnskabsprogram er rent dos og ligger i komandopromten, så plejer jeg
at kunne starte kunderne op ( ligger på disketter, uha) fra et vindue jeg
har haft på skrivebordet, hvor jeg ved hver kunde havde en box hvor jeg så
skrev hvor programmet lå og hvorfra der skulle hentes data, siger det jer
noget, det er bare så svært at forklare når man ikke helt selv har styr på
det.
Håber på et godt tip.
Hanne/ som skal skrive faktura ud i morgen

Fra : Jubii

Dato : 13-05-08 17:32

Se mere på http://www.dosbox.com/

Fra : Hm

Dato : 14-05-08 15:32

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i en meddelelse

> Se mere på http://www.dosbox.com/

tak, for tippet, som jeg gemmer, men fandt mappen på en anden pc og efter
meget arbejde køre det nu -

Hanne/ som har taget kopi