MS Windows
briani 27239
Stifinder åbning
Fra : Mate \(5260\)

Dato : 06-05-08 21:30

Hej
Når jeg åbner Stifinder på min Win. XP, er mappen "Dokumenter" highlighted.
Hvordan får jeg den til at starte med "Denne computer"?

/Poul

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-05-08 22:09

Mate (5260) wrote:
> Når jeg åbner Stifinder på min Win. XP, er mappen "Dokumenter"
> highlighted. Hvordan får jeg den til at starte med "Denne computer"?
> /Poul

Egenskaber for Stifinder:

I Destinationsfeltet skal der stå
%SystemRoot%\explorer.exe /n, /e,

Ovenstående gør, at du kan se alle drev på en gang.

Med nedenstående åbner den drev D:

%SystemRoot%\explorer.exe /e, d:

--
Signatur ude af drift

Fra : Rudi Stegen

Dato : 06-05-08 22:39

Hej Mate (5260), du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Hvordan får jeg den til at starte med "Denne computer"?

Udover muligheden som Jan angiver, kan du også blot holde Windowstasten
nede ("Start-tasten" - altså på tastaturet) og taste E (på tastaturet).

Nem genvej.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm