MS Windows
briani 27239
Slipstreaming ?
Fra : Jakob M

Dato : 06-05-08 20:37

Jeg har en XP DK pro SP2 CD og skal snart til at reinstallere. Kan jeg uden
videre slipstreame efter denne opskrift, og så bare benytte SP3 i stedet,
når man kan få fingrene i den ?.
http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_sp2_slipstream.asp

Mvh
Jakob

Fra : Ole C

Dato : 06-05-08 21:22

Jakob M skrev blandt andet:

> [...]
> jeg uden videre slipstreame efter denne opskrift, og så bare benytte
> SP3 i stedet, når man kan få fingrene i den ?.

Brug Autostreamer - det er meget nemmere:
http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/Autostreamer.shtml

--
vh
Ole C

Fra : Jakob M

Dato : 06-05-08 21:53

> Brug Autostreamer - det er meget nemmere:
> http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/Autostreamer.shtml

Det skal prøves, tak.

Mvh
Jakob

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-05-08 22:00

Ole C wrote:
> Brug Autostreamer - det er meget nemmere:
> http://www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/Autostreamer.shtml

Jeg skal da lige have prøvet om jeg kan slipstreame SP3 med en SP2
slipstreamed XP Pro

Fra : Bo L

Dato : 09-05-08 08:40

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har en XP DK pro SP2 CD og skal snart til at reinstallere. Kan jeg
> uden

Brug Nlite, og tweak den lidt med det samme.... nemt og godt
http://www.nliteos.com/download.html