MS Windows
briani 27239
Win 2k
Fra : Kaj Larsen

Dato : 06-05-08 19:07

Hej

Jeg har fået et problem med Win 2k og det er opstået unden jeg har bemærket
at der skulle være sket noget, jeg slukker om aftenen hvor alt fungerede
fint. Næste morgen opdager jeg at lige meget hvad jeg højreklikker på så
"fryser" pc'en og jeg må starte den op igen på den hårde måde. Hvis jeg bare
lader være med at højreklikke virker den tilsyneladende udmærket. Er der
nogen som har et bud på hvad der er gået galt. På forhånd tak.

Mvh. Kaj

Fra : Jon

Dato : 06-05-08 21:07

"Kaj Larsen" <kaj(snyd)@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lader være med at højreklikke virker den tilsyneladende udmærket. Er der
> nogen som har et bud på hvad der er gået galt. På forhånd tak.

Har du prøvet at skifte musen ?

V.h.
Jon

Fra : Kaj Larsen

Dato : 06-05-08 21:27

Ja jeg har prøvet at skifte musen, det hjalp ikke.
Mvh.Kaj

Fra : Jon

Dato : 06-05-08 22:14

> Ja jeg har prøvet at skifte musen, det hjalp ikke.
> Mvh.Kaj

Har du prøvet om "Superantispyware"/ VirusScanner kan finde noget ?
V.h.
Jon

Fra : Rudi Stegen

Dato : 06-05-08 23:18

Hej Kaj Larsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Ja jeg har prøvet at skifte musen, det hjalp ikke.

1. Og den bruger Windows' egen/egne driver(e) - dvs. ikke nogle der
leveres fra musefabrikantens side?

Ofte kan Windows bedste lide sine egne drivere. (Jeg havde selv nogle
problemer i hine dage med Win95 OSR2 og Logitechdrivere. Jeg opdagede,
at jeg bestemt ikke var alene).

2. Har du opdateret musedrivere ikke alt for længe inden du opdagede
problemet?

3. Har du opdateret andre drivere, evt. nogle programmer ikke alt for
inden du opdagede problemet?

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Simon Hansen

Dato : 12-05-08 12:41

Kaj Larsen skrev:
> [...]
> lader være med at højreklikke virker den tilsyneladende udmærket. Er der
> nogen som har et bud på hvad der er gået galt. På forhånd tak.

Havde selv det problem en overgang på min 2k.
Det skyldtes en for mig ukendt konflikt med win og gfx. smed min gfx
driver ud og geninstallerede den og så var problemet løst.
Prøv det evt.

Hilsen
Simon