MS Windows
briani 27239
Re: Vista SP1 PROBLEM NOGET LORT
Fra : ham_selv

Dato : 23-04-08 06:33

Ja det lyder til du har problemer der rækker ud over sp1 men præv
som alternativ at sætte din pc tilbage FØR install af sp1.

har installeret vista sp1 64 bit på stationær og vista sp1 32 bit på
den bærbar og de køre glimragende ..også i netværk?

ham_selv

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Beta 14

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-08 21:13

Hej.

Jeg afinstallerer bare SP1 pakken via tilføj /fjern programmer .
Og ja så virker netværket igen påklageligt.

Det er ligesom det der er mit problem. Har nu også prøvet min bærbar med
Vista og den gør helt det samme - spærre for mit netværk. Så afinstallerede
jeg også SP1 pakken på den og så kørte netværket igen upåklageligt.

Det er lidt mærkeligt ikk.....

Niels

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-04-08 22:14

"Niels Jørgensen" <violvejSNABELAgmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Vista og den gør helt det samme - spærre for mit netværk. Så
> afinstallerede jeg også SP1 pakken på den og så kørte netværket igen

Jo, MS veje er indimellem uransagelige. Jeg har lige kæmpet med 2 helt nye
bærbare, som jeg skulle konfigurere. Jeg kunne ikke få dem på mit trådløse
netværk. De ville gerne kommunikere med routeren, men kunne ikke komme ud på
internettet. Efter at jeg så installerede sp1, kunne de pludselig godt komme
ud på internettet - uden at jeg ved hvorfor.

Kurt