MS Windows
briani 27239
XP Pro ændre brugernavn?
Fra : Henning Lund

Dato : 21-04-08 19:09

I min nyerhvervede brugte PC er den tidligeres ejers brugernavn,
kan jeg ændre navnet og ifald hvor?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 21-04-08 20:32

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i meddelelsen
> I min nyerhvervede brugte PC er den tidligeres ejers brugernavn, kan jeg
> [...]
Gå ind på:
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

På nr. 7 linje i højre side trykker du på: "Change Registered Owner and
Organization"
Og kører det VB script der ligger - Så er den hjemme

Mvh
Allan

Fra : Henning Lund

Dato : 22-04-08 13:12

Allan S. Kristiansen tastede:

> [...]
> Owner
> and Organization"
> Og kører det VB script der ligger - Så er den hjemme

Super, tak.

Fra : Henning Lund

Dato : 22-04-08 13:22

> [...]

> Owner
> and Organization"
> Og kører det VB script der ligger - Så er den hjemme

Hmmm hvordan køre? Det er da bare sådan et bæst der vil ind i
registreringsdatabasen.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-08 13:31

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> wrote in message

> Hmmm hvordan køre? Det er da bare sådan et bæst der vil ind i
> registreringsdatabasen.

Det er også der registrerings oplysninger er, er det brugernavnet der skal
ændres, opretter man en ny bruger konto.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Henning Lund

Dato : 22-04-08 13:34

N_B_DK tastede:

> Det er også der registrerings oplysninger er, er det
> brugernavnet der
> skal ændres, opretter man en ny bruger konto.

Så er der noget jeg sletikke er med på. Bæstet skal det bare
tilføjes reg. d.basen og hva så?

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-08 13:56

> Så er der noget jeg sletikke er med på. Bæstet skal det bare
> tilføjes reg. d.basen og hva så?

Hvis du vil ændre det brugernavn du bliver præsenteret for når du logger på,
så er løsningen at oprette en ny brugerkonto, og evt slette den gamle (efter
du har gemt evt data).

Fra : Henning Lund

Dato : 22-04-08 14:09

N_B_DK tastede:

> Hvis du vil ændre det brugernavn du bliver præsenteret for når
> du
> logger på, så er løsningen at oprette en ny brugerkonto, og evt
> slette den gamle (efter du har gemt evt data).

Nåe? Jeg har rodet så længe at jeg under computeradministration
kan se man kan ændre navnet der, det tror jeg er lettere.

Fra : fix

Dato : 23-04-08 11:39

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> N_B_DK tastede:

> Nåe? Jeg har rodet så længe at jeg under computeradministration kan se man
> kan ændre navnet der, det tror jeg er lettere.

ja med den "ulempe" at dit dokument/hjemmebibliotek beholder det gamle
brugernavn!

finn

Fra : Henning Lund

Dato : 23-04-08 14:01

fix tastede:

> ja med den "ulempe" at dit dokument/hjemmebibliotek beholder
> det gamle
> brugernavn!

Øv, så er jeg på bar bund igen

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 24-04-08 05:34

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i meddelelsen
> fix tastede:

> Øv, så er jeg på bar bund igen

Gå ind i kontrolpanelet og ind i brugerkonti -> opret en ny bruger og så kan
du selv vælge et nyt navn..
Så har du en helt ny og frisk bruger. Du kan herefter slette den anden konto

Mvh
Stampe

Fra : Henning Lund

Dato : 24-04-08 13:37

> [...]

> bruger og
> så kan du selv vælge et nyt navn..
> Så har du en helt ny og frisk bruger. Du kan herefter slette

Jøsses er det så enkelt, dvs alle indstillinger fra gl. bruger
bevares?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-04-08 17:05

Nej. Default indstillinger vil blive brugt.

Regards Jens Peter Karlsen.

On Thu, 24 Apr 2008 14:36:59 +0200, "Henning Lund"