MS Windows
briani 27239
Genskabe XP på ny harddisk?
Fra : P. Holm

Dato : 21-04-08 04:36

Jeg har backup af C drevet taget af Drive Image 7 liggende på en
ekstern harddisk. Nu er det sådan at harddisken der indeholder
styresystemet skal skiftes ud med en ny pga problemer med disken. Når
jeg køber en ny disk og sætter den i maskinen i stedet for den der
sidder i nu, hvordan er proceduren for at indlæse det image jeg har
liggende på den eksterne? Skal jeg gøre noget ved den nye harddisk
inden jeg forsøger at indlæse imaget, formattere eller lign(hvordan
jeg så end gør det) eller ordnes det hele i et snuptag af Drive Image
7?
Gode råd modtages gerne.

Tak Poul.

Fra : Henning

Dato : 21-04-08 15:15

On Mon, 21 Apr 2008 03:36:05 -0700 (PDT), "P. Holm"
<ratholder7620@gmail.com> wrote:

> [...]
>inden jeg forsøger at indlæse imaget, formattere eller lign(hvordan
>jeg så end gør det) eller ordnes det hele i et snuptag af Drive Image

Boot på Drive Image cd'en, kopier fra ekstern til ny disk. Det hele
ornes i et snuptag

Fra : P. Holm

Dato : 21-04-08 08:54

On 21 Apr., 16:14, Henning < @> wrote:

> Boot på Drive Image cd'en, kopier fra ekstern til ny disk. Det hele
> ornes i et snuptag

Tak skal du have. Dvs den nye harddisk bare kan pakkes ud og monteres
uden at gøre andet, boote op og køre imaget ind?

Poul