Gemme i powerpoint
Fra : Jan

Dato : 08-05-08 07:41

Jeg har lavet en power præsentation , og skal få den til at afspille af sig
selv i stednefor at man skal trykke f5 tasten . sikkert bare et flueben men
hvor ??
den skal bruges til et bryllup så jeg håber på hjælp
mvh
Jan

Fra : Klaus H

Dato : 08-05-08 09:06

"Jan" <j@n> skrev i en meddelelse news:4822a074$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> hvor ??
> den skal bruges til et bryllup så jeg håber på hjælp

Filer - Gem som - PowerPoint diasshow

Klaus H

Fra : -= JF =-

Dato : 08-05-08 17:05

Klaus H skrev:

> Filer - Gem som - PowerPoint diasshow

Eller bare omdøbe den gemte fil fra filnavn.ppt til filnavn.pps

--
Mvh. John

Fra : Jan

Dato : 08-05-08 20:44

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Eller bare omdøbe den gemte fil fra filnavn.ppt til filnavn.pps
>
> --
> Mvh. John
>
> The only reason I would take up exercising is
> so that I could hear heavy breathing again.

1000 tak for hjælpen
virker
mvh
Jan