/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
NERVØSITETEN BREDERSIG
Fra : s.wind@mail.com


Dato : 18-07-01 12:11

Skulle have bredbånd idag....... 3 timer igen til TDC deadline .....
jeg er begyndt at ryske og svede, og er self. overbevist om at TDC brænder
mig af idag, tiltrods for at jeg har ringet og fået en bek. på datoen.......

Simpelt uudholdeligt.... 3 års venten...

Kan i hygge jer, i'll be back... forhåbentligt med lidt større
båndbredde...



 
 
Hans C. Jensen (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Hans C. Jensen


Dato : 18-07-01 12:27

Bare rolig de kommer, jeg ventede også spændt
Hans
<s.wind@mail.com> skrev i en meddelelse
news:9j3r0d$2j8v$1@news.cybercity.dk...
> Skulle have bredbånd idag....... 3 timer igen til TDC deadline .....
> jeg er begyndt at ryske og svede, og er self. overbevist om at TDC brænder
> mig af idag, tiltrods for at jeg har ringet og fået en bek. på
datoen.......
>
> Simpelt uudholdeligt.... 3 års venten...
>
> Kan i hygge jer, i'll be back... forhåbentligt med lidt større
> båndbredde...
>
>



s.wind@mail.com (18-07-2001)
Kommentar
Fra : s.wind@mail.com


Dato : 18-07-01 14:04

Tjaa klokken er nu 15.00 og endnu ingen teknikker....

> Bare rolig de kommer, jeg ventede også spændt

> > Skulle have bredbånd idag....... 3 timer igen til TDC deadline .....
> > jeg er begyndt at ryske og svede, og er self. overbevist om at TDC
brænder
> > mig af idag, tiltrods for at jeg har ringet og fået en bek. på
> datoen.......




Rohleder (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Rohleder


Dato : 18-07-01 15:15

Krydser fingre for dig !!!

MVH Rune

<s.wind@mail.com> skrev i en meddelelse
news:9j41jj$2qnr$1@news.cybercity.dk...
> Tjaa klokken er nu 15.00 og endnu ingen teknikker....
>
> > Bare rolig de kommer, jeg ventede også spændt
>
> > > Skulle have bredbånd idag....... 3 timer igen til TDC deadline .....
> > > jeg er begyndt at ryske og svede, og er self. overbevist om at TDC
> brænder
> > > mig af idag, tiltrods for at jeg har ringet og fået en bek. på
> > datoen.......
>
>
>



Andreas (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Andreas


Dato : 18-07-01 15:12

On Wed, 18 Jul 2001 15:15:12 +0100, "Rohleder" <ruro@get2net.dk> wrote:

>Krydser fingre for dig !!!

Rolig nu, det skal nok gå alt sammen.

Jeg ved tilfældigvis at de også arbejder EFTER 16:00 - jeg har lige lukket
2 teknikere ind ad døren og de, er i fuld gang med at hitte ud af, hvorfor
SYNC lampen lyser hele tiden.

Så selvom det er ved at være sent, så kan de godt træffe at dukke op om
lidt.......senere

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
Please visit the International Tibet Support Network at
http://www.tibet.org/itsn/index.html

s.wind@mail.com (18-07-2001)
Kommentar
Fra : s.wind@mail.com


Dato : 18-07-01 15:39

Næææ nej ingen teknikker til mig, for TDC kunne ikke rigtigt finde ud af min
ordre til trods for at jeg har ringet og dobbeltchecket at der KOM en
teknikker idag, så skulle jeg ifølge TDC have modtaget en pakke med alt
hardwaren "hvilket jeg ikke har" og skulle nu være igang med at installere
selv, for min central er klar, og.... ja....

Og det til trods for jeg har 2 stk. ordrebek. liggende på mit bord, der
begge nævner at der iløbet af dagen kommer en teknikker på adressen.

1 uges ferie spildt.
1 sygedag spildt.
stadig på ISDN, og jeg ved først imorgen hvad vi finder af løsning....

Jeg er grædefærdig, og raser så der løber adrenalin rundt i hele kroppen,
hvorfor VIDSTE jeg bare at jeg ikke sad med ADSL inden dagen var omme...

I'll be back, med lidt mindre saltvand i kroppen.



Peter (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 18-07-01 15:43

<s.wind@mail.com> skrev ...
> 1 sygedag spildt.

Vel ikke helt spildt. Du var vel syg og blev rask?




Vaeske (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Vaeske


Dato : 18-07-01 21:12

Bør man ikke kunne få erstatning af TDC når teknikker udebliver og man har
en odrebekræftelse de skulle komme. Jeg mener i alle andre erhverv få man jo
en form for kompentation når en ydelse udebliver og man har udegifter
forbundet ved det ?

Hvis jeg var i vores kære vens bukser ville jeg være meget ophidset og kunne
finde på at give mig til udtryk på en eller andet måde. Kan TDC bare gøre
dette fordi de stadig har monopol på denne teknikker ting ?

Hilsen Vaeske

<s.wind@mail.com> skrev i en meddelelse
news:9j476v$rd$1@news.cybercity.dk...
> Næææ nej ingen teknikker til mig, for TDC kunne ikke rigtigt finde ud af
min
> ordre til trods for at jeg har ringet og dobbeltchecket at der KOM en
> teknikker idag, så skulle jeg ifølge TDC have modtaget en pakke med alt
> hardwaren "hvilket jeg ikke har" og skulle nu være igang med at installere
> selv, for min central er klar, og.... ja....
>
> Og det til trods for jeg har 2 stk. ordrebek. liggende på mit bord, der
> begge nævner at der iløbet af dagen kommer en teknikker på adressen.
>
> 1 uges ferie spildt.
> 1 sygedag spildt.
> stadig på ISDN, og jeg ved først imorgen hvad vi finder af løsning....
>
> Jeg er grædefærdig, og raser så der løber adrenalin rundt i hele kroppen,
> hvorfor VIDSTE jeg bare at jeg ikke sad med ADSL inden dagen var omme...
>
> I'll be back, med lidt mindre saltvand i kroppen.
>
>



Henrik Aarfeldt (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Aarfeldt


Dato : 18-07-01 21:53


"Vaeske" <vaeske@get2net.dk> wrote in message
news:U6m57.409$Od.15711@news.get2net.dk...
>
> Bør man ikke kunne få erstatning af TDC når teknikker
udebliver og man har
> en odrebekræftelse de skulle komme.

Installationer tager forskelligt tid at lave.
Ligesom når man er hos Tandlægen, så er de tit bagud, fordi
en-eller-anden havde et uventet problem, som de var nødt til
at tage hånd om med det samme.
Hvis man skal være 100% sikker som firma, så er man nødt til
at overbemande helt vildt, og der er kun 1 til at
betale...og det gider de ikke.

>Jeg mener i alle andre erhverv få man jo
> en form for kompentation når en ydelse udebliver og man
har udegifter
> forbundet ved det ?

Hvis bussen ikke kommer til tiden, får du så dækket din
taxa-bon ?
Hvis VVS'eren ikke kommer til aftalt tid, får du så rabat ?

Sikkert ikke....men irriterende er det da, når ting ikke går
som planlagt.

Mvh haa.



Andreas (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Andreas


Dato : 18-07-01 22:06

On Wed, 18 Jul 2001 22:12:13 +0200, "Vaeske" <vaeske@get2net.dk> wrote:

>Bør man ikke kunne få erstatning af TDC når teknikker udebliver og man har
>en odrebekræftelse de skulle komme. Jeg mener i alle andre erhverv få man jo
>en form for kompentation når en ydelse udebliver og man har udegifter
>forbundet ved det ?

Det kan da godt være at man bør kunne få, en erstatning men det lader sig
bare ikke gøre i det tilfælde.

Hvis du læser i brochuren for Tele Danmark Bredbånd ADSL
forretningsbetingelser, på sie 6 - punkt 15.A ydes, der kun forholdsmæssigt
afslag i abonnementsprisen hvis forbindelsen har været nede i mere end 48
timer, og kunden vel at mærke selv henvender sig.

Jeg formoder at det ovenstående kun gælder, så fremt forbindelsen allerede
er etableret hvilket desværre ikke er tilfældet i denne forbindelse.

>Hvis jeg var i vores kære vens bukser ville jeg være meget ophidset og kunne
>finde på at give mig til udtryk på en eller andet måde. Kan TDC bare gøre
>dette fordi de stadig har monopol på denne teknikker ting ?

Naturligvis skal man give udtryk for hvad man mener og føler - i denne
såvel som så mange andre forbindelser men, jeg har på fornemmelsen at man
kommer længere frem, såfremt man henvender sig med en rolig og høflig tone.
Hvem gider at lytte til en der, bander så selv en sømand får røde ører.

>
>Hilsen Vaeske

<.....>

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
Please visit the International Tibet Support Network at
http://www.tibet.org/itsn/index.html

s.wind@mail.com (18-07-2001)
Kommentar
Fra : s.wind@mail.com


Dato : 18-07-01 22:34

> Naturligvis skal man give udtryk for hvad man mener og føler - i denne
> såvel som så mange andre forbindelser men, jeg har på fornemmelsen at man
> kommer længere frem, såfremt man henvender sig med en rolig og høflig
tone.
> Hvem gider at lytte til en der, bander så selv en sømand får røde ører.

Nu skal i høre hvad jeg gjorde...

Jeg ringede til den lokale tdk butik, 40 min før de lukkede og spurgte om de
havde nogle bredbåndspakker hjemme..
Det havde de.... Så startede jeg oliefyret og kørte derned "15 km" - "9
min. ca." og da jeg kommer derned ligger der en pakke klar til mig, og hun
noterer lige at jeg har afhentet den.. og NU sidder jeg med 1024 ADSL og
JUBLER..... det kører som en drøm....

Så det vil jeg forklare den køre TDC mand når han ringer imorgen..... Nu er
det godtnok sådan at jeg har sparet 500 kr. på en teknikker MEN 3/4 af vores
telefoner er der knas på, men det må jeg lige forklare lillemor, at sådan er
det desværre og det vil koste knaster at få gamle tilstande igen, men
vigitigst af alt, jeg FIk mit ADSL til trods for de hårde odds her sidst på
dagen....

God Wind herfra...



JYK (18-07-2001)
Kommentar
Fra : JYK


Dato : 18-07-01 22:45

Jamen tillykke, så endte det jo (næsten) lykkeligt!

Det var jo ved at udvikle sig til en ren gyser

P.S.: Spændende føljeton *SS*

--
mvh
_________________

Jesper Y. Kristiansen
_________________
<s.wind@mail.com> skrev i en meddelelse
news:3b56014c$0$69739$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Naturligvis skal man give udtryk for hvad man mener og føler - i denne
> > såvel som så mange andre forbindelser men, jeg har på fornemmelsen at
man
> > kommer længere frem, såfremt man henvender sig med en rolig og høflig
> tone.
> > Hvem gider at lytte til en der, bander så selv en sømand får røde ører.
>
> Nu skal i høre hvad jeg gjorde...
>
> Jeg ringede til den lokale tdk butik, 40 min før de lukkede og spurgte om
de
> havde nogle bredbåndspakker hjemme..
> Det havde de.... Så startede jeg oliefyret og kørte derned "15 km" - "9
> min. ca." og da jeg kommer derned ligger der en pakke klar til mig, og
hun
> noterer lige at jeg har afhentet den.. og NU sidder jeg med 1024 ADSL og
> JUBLER..... det kører som en drøm....
>
> Så det vil jeg forklare den køre TDC mand når han ringer imorgen..... Nu
er
> det godtnok sådan at jeg har sparet 500 kr. på en teknikker MEN 3/4 af
vores
> telefoner er der knas på, men det må jeg lige forklare lillemor, at sådan
er
> det desværre og det vil koste knaster at få gamle tilstande igen, men
> vigitigst af alt, jeg FIk mit ADSL til trods for de hårde odds her sidst

> dagen....
>
> God Wind herfra...
>
>



Martin Højriis Krist~ (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 18-07-01 22:46

<s.wind@mail.com> skrev i en meddelelse
news:3b56014c$0$69739$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> MEN 3/4 af vores
> telefoner er der knas på

Du skal sørge for at forbinde dem _efter_ skillefilteret.

--
Martin Højriis Kristensen
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



s.wind@mail.com (18-07-2001)
Kommentar
Fra : s.wind@mail.com


Dato : 18-07-01 23:33

....
> > MEN 3/4 af vores
> > telefoner er der knas på
> Du skal sørge for at forbinde dem _efter_ skillefilteret.

Det er gjort, da det er ISDN det er tilsluttet til den der sidder i den
første port i min T/A'er er OK, men resten der sidder på port 2 er der sus
på.

En af dem jeg snakkede med hos TDC sagde at hvis der kom en teknikker, så
fik man et andet skillefilter der gjorde at det virkede perfekt, men med gør
det selv løsningen så.......

Man kan ikke både få i pose og i sæk...



Martin Højriis Krist~ (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 18-07-01 23:37

<s.wind@mail.com> skrev i en meddelelse
news:3b560f0a$0$281$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det er gjort, da det er ISDN det er tilsluttet til den der sidder i den
> første port i min T/A'er er OK, men resten der sidder på port 2 er der sus
> på.

Ok, sært

> En af dem jeg snakkede med hos TDC sagde at hvis der kom en teknikker, så
> fik man et andet skillefilter der gjorde at det virkede perfekt, men med
gør
> det selv løsningen så.......

Der er ikke forskel på skillefiltrene

--
Martin Højriis Kristensen
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Martin Højriis Krist~ (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 18-07-01 22:34

"Vaeske" <vaeske@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:U6m57.409$Od.15711@news.get2net.dk...
> Kan TDC bare gøre
> dette fordi de stadig har monopol på denne teknikker ting ?

Skal vi nu den vej igen?
TDC har ikke monopol på den slags i højere grad end stofas tekniker har
monopol på at lave antennestik hos mig eller clorius har monopol på at
tjekke mine varmemålere.

--
Martin Højriis Kristensen
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Artoo (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Artoo


Dato : 18-07-01 23:56

der er forskel på et skillefiler til folk med isdn og til folk uden.

mvh Artoo

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> skrev i en
meddelelse news:3b56009a$0$305$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Vaeske" <vaeske@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:U6m57.409$Od.15711@news.get2net.dk...
> > Kan TDC bare gøre
> > dette fordi de stadig har monopol på denne teknikker ting ?
>
> Skal vi nu den vej igen?
> TDC har ikke monopol på den slags i højere grad end stofas tekniker har
> monopol på at lave antennestik hos mig eller clorius har monopol på at
> tjekke mine varmemålere.
>
> --
> Martin Højriis Kristensen
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
>
>



Martin Højriis Krist~ (19-07-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 19-07-01 00:00

"Artoo" <R2D2@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3b56135b$0$291$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> der er forskel på et skillefiler til folk med isdn og til folk uden.

Ja, men der er kun en slags (ja, dvs der er et Ericsson og et Siemens)
skillefilter til ISDN

--
Martin Højriis Kristensen
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Artoo (19-07-2001)
Kommentar
Fra : Artoo


Dato : 19-07-01 00:15

nej. der er et til folk med isdn og et til folk med alm telefon

/Artoo
"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> skrev i en
meddelelse news:3b5614e5$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Artoo" <R2D2@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3b56135b$0$291$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > der er forskel på et skillefiler til folk med isdn og til folk uden.
>
> Ja, men der er kun en slags (ja, dvs der er et Ericsson og et Siemens)
> skillefilter til ISDN
>
> --
> Martin Højriis Kristensen
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
>
>



Martin Højriis Krist~ (19-07-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 19-07-01 00:15

"Artoo" <R2D2@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3b5617a9$0$249$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> nej. der er et til folk med isdn og et til folk med alm telefon
> > Ja, men der er kun en slags (ja, dvs der er et Ericsson og et Siemens)
> > skillefilter til ISDN

Læser du hvad jeg skriver?
Der er (udover producent) kun een slags skillefilter til ISDN-linjer.
POTS-filtre vil slet ikke virke i s.wind's opsætning så han har fået det
rigtige.

--
Martin Højriis Kristensen
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Vaeske (19-07-2001)
Kommentar
Fra : Vaeske


Dato : 19-07-01 00:33


> Skal vi nu den vej igen?
> TDC har ikke monopol på den slags i højere grad end stofas tekniker har
> monopol på at lave antennestik hos mig eller clorius har monopol på at
> tjekke mine varmemålere.

Måske skal vi den vej igen

Jeg synes ikke du kan sammenligen disse firmaer. For du kan vælge Stofa og
clorius fra og til men den går ikke med TDC. Hvis du skal have lavet noget
på ledningen (fra central til kunde) bliver du nød til at kontakte TDC, da
ingen andre må grave de sidste meter ud til kunderne, iht. de politiske
beslutninger. Derfor mener jeg at TDC har monopol og den måde de opfører sig
overfor kunderne iht. ADSL installationer er en udpræget måde hvorpå
monopolfirmaer reagere.

Tænk på hvis jeg som kunde kunne vælge mellem 5 firmaer der kunne lave de
sidste tekniske ting, mon ikke der ville være mindst et firma der kunne
sige: vores teknikker er hos dig mellem kl. 10 og kl. 12 fremfor en hel dag
og måske kommer vi ikke. Jeg tror det !!!!

Ellers vil jeg sige tillykke s.wind med at du har fået det til at funke
næsten.

Med venlig hilsen

Vaeske







Peter (19-07-2001)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 19-07-01 00:44

"Vaeske" skrev
> Jeg synes ikke du kan sammenligen disse firmaer. For du kan vælge
> Stofa og clorius fra og til men den går ikke med TDC. Hvis du skal
> have lavet noget på ledningen (fra central til kunde) bliver du nød til
> at kontakte TDC, da ingen andre må grave de sidste meter ud til
> kunderne, iht. de politiske beslutninger.

Er det virkelig rigtigt? Kan du angive en reference til en lov, der
forbyder andre teleselskaber at trække kabler ind til din bolig?

Er det ikke bare sådan, at det bedst kan betale sig for de andre
teleselskaber at leje sig ind på TDCs kabler, da de allerede
ligger i jorden? Rammerne for den slags aftaler skulle vist i øvrigt
være reguleret og overvåget ganske grundigt af Telestyrelsen
- se blot på www.tst.dk




Artoo (19-07-2001)
Kommentar
Fra : Artoo


Dato : 19-07-01 01:10

rolig nu martin....
måske formulerede du dig forkert....
og hvorfor skrive noget når jeg havde ret fra start..
ved godt der kun findes et slags til isdn og et til alm.


"Peter" <mail@nej.tak> skrev i en meddelelse
news:3b561fac$0$271$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Vaeske" skrev
> > Jeg synes ikke du kan sammenligen disse firmaer. For du kan vælge
> > Stofa og clorius fra og til men den går ikke med TDC. Hvis du skal
> > have lavet noget på ledningen (fra central til kunde) bliver du nød til
> > at kontakte TDC, da ingen andre må grave de sidste meter ud til
> > kunderne, iht. de politiske beslutninger.
>
> Er det virkelig rigtigt? Kan du angive en reference til en lov, der
> forbyder andre teleselskaber at trække kabler ind til din bolig?
>
> Er det ikke bare sådan, at det bedst kan betale sig for de andre
> teleselskaber at leje sig ind på TDCs kabler, da de allerede
> ligger i jorden? Rammerne for den slags aftaler skulle vist i øvrigt
> være reguleret og overvåget ganske grundigt af Telestyrelsen
> - se blot på www.tst.dk
>
>
>



Martin Højriis Krist~ (19-07-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 19-07-01 07:10

"Artoo" <R2D2@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3b5624ac$0$388$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> rolig nu martin....
> måske formulerede du dig forkert....
> og hvorfor skrive noget når jeg havde ret fra start..
> ved godt der kun findes et slags til isdn og et til alm.
> "Peter" <mail@nej.tak> skrev i en meddelelse
> news:3b561fac$0$271$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Du quoter som en hest og svarer mit indlæg med en forkert reference.
Ikke underligt at du bliver forvirret.
Min indledende statement var at der ikke var forskel på de skillefiltre der
var i GDS pakken og dem teknikerne kom med. Det var starten. At du blander
pots/isdn typerne ind i det giver ingen mening, men jo du har da haft ret i
denløsrevne information fra starten af.

--
Martin Højriis Kristensen
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Martin Højriis Krist~ (19-07-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 19-07-01 07:07

"Vaeske" <vaeske@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:Q2p57.503$Od.17405@news.get2net.dk...
> Jeg synes ikke du kan sammenligen disse firmaer. For du kan vælge Stofa og
> clorius fra og til men den går ikke med TDC.

Nej, jeg kan ikke vælge Stofa fra hvis jeg vil have Kabel-tv og jeg kan ikke
vælge Clorius fra hvis jeg vil have varme. (Det kan min ejerforening, men
jeg kan ikke)

> Hvis du skal have lavet noget
> på ledningen (fra central til kunde) bliver du nød til at kontakte TDC, da
> ingen andre må grave de sidste meter ud til kunderne, iht. de politiske
> beslutninger.

Henvis gerne til lovtekst (hint: der er ikke noget)

--
Martin Højriis Kristensen
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet




Simon Pedersen (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Simon Pedersen


Dato : 18-07-01 14:17



<s.wind@mail.com> wrote in message news:9j41jj$2qnr$1@news.cybercity.dk...
> Tjaa klokken er nu 15.00 og endnu ingen teknikker....

Det hjælper som regel at danse en tekniker-dans og ofre dial-up-modems til
den store ADSL-gud.

Mvh. Simon Pedersen



Bjarke Andersen (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 18-07-01 14:26

<s.wind@mail.com> wrote in message news:9j41jj$2qnr$1@news.cybercity.dk...
> Tjaa klokken er nu 15.00 og endnu ingen teknikker....

<IRONI>
Kl. 15:59 ringer de og siger at de ikke kan finde noget ledigt kobber eller
der er for stor dæmpning og desværre må annullere installationen </IRONI>

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address



Fischer & Døssing (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Fischer & Døssing


Dato : 18-07-01 15:12

<s.wind@mail.com> skrev i en meddelelse
news:9j41jj$2qnr$1@news.cybercity.dk...

> Tjaa klokken er nu 15.00 og endnu ingen teknikker....

Ring til dem og hør hvor teknikeren er.
Ellers er du jo nødt til at sende din EDB mand hjem, for han er jo dyr
sådan at have i standby.


--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as
http://www.fischer.as


Peter Tirsek (18-07-2001)
Kommentar
Fra : Peter Tirsek


Dato : 18-07-01 20:23



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste