Hjælp jeg kan ikke starte MS access
Fra : pp

Dato : 18-07-01 11:43

Jeg har en problem med at starte MS access 97

Jeg får fejlmed. " Microsoft Access kan ikke startes, da der ikke er nogen
licens til det på denne maskine."

Jeg har først installeret Office 2000 small bis. og derefter off 97 pro i en
andet dir.

Jeg har prøvet at afinstallere det hele og installerer off 97 pro igen, men
lige lidt hjælpe det.

Mvh Erling

Fra : Gevaldi

Dato : 18-07-01 16:30

"pp" <pp@pp.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en problem med at starte MS access 97
>
> Jeg får fejlmed. " Microsoft Access kan ikke startes, da der ikke er nogen
> licens til det på denne maskine."

Her er din ven i nøden: http://www.winhelp.dk/index5.html

Hilsen Gevaldi

Fra : pp

Dato : 20-07-01 12:08

Mange tak det var lige det jeg havde brug for.

Mvh Erling

Fra : Dinnes Oksen

Dato : 15-08-01 14:08

Hej
"Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "pp" <pp@pp.dk> skrev i en meddelelse

Jeg får samme meddelelse

> Her er din ven i nøden: http://www.winhelp.dk/index5.html

Jeg kan desværre ikke få det til at virke, der er 2 løsningsmuligheder på
ovenstående link nemlig:

"Her kan du løse det ved at køre setup fra Access med parametren /y (altså
"D:\SETUP /Y")"

Jeg har ikke mulighed for at køre nogen "Setup" nogen steder fra.
Den anden løsning med MS Publisher og teksttypen "hatten.ttf" kan jeg heller
ikke bruge.
Er der nogen andre forslag ?
Jeg har lige købt ny maskine med Word 2000 og Works 2000, og det er på denne
jeg vil installere min "gamle"
Office97Pro.

Mvh. Dinnes
P.S. Excel virker fint