Starter ny browser op ved link (vist noget~
Fra : Kim Larsen

Dato : 23-04-08 10:25

Jeg har et problem med at side lukker op i nyt vindue ved link på siden,
vist noget med sikkerhedsniveauskift i explorer 7.

Hvordan slår man det fra?

Det er hønseirriterende fordi det er en tidsrøver, og jeg har ikke kunnet
finde det sted i menuerne hvor det slås fra.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Simon Hansen

Dato : 23-04-08 10:43

Kim Larsen skrev:
> [...]
>
> Det er hønseirriterende fordi det er en tidsrøver, og jeg har ikke
> kunnet finde det sted i menuerne hvor det slås fra.
Under funktioner > internetindstillinger > faner .. så sætter du bare
kryds i "åbn links i ny fane" åbn popup vinduer på en ny fane" osv..
Skyldes somregel at et link har "target blank" så åbnes et nyt vindue
eller fane (hvis du slår det til

Hilsen
Simon

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-04-08 11:01

"Simon Hansen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> [...]
> kryds i "åbn links i ny fane" åbn popup vinduer på en ny fane" osv..
> Skyldes somregel at et link har "target blank" så åbnes et nyt vindue

Nej det løser ikke problemet. Foreløbig må jeg bare slå funktionen 'Aktiver
beskyttet tilstand' fra. Det er ikke smaddergodt men det løser problemet
indtil nogen kan give mig en bedre ide.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-04-08 09:21

Kim Larsen skrev:

> Foreløbig må jeg bare slå funktionen
> 'Aktiver beskyttet tilstand' fra. Det er ikke smaddergodt men det løser
> problemet indtil nogen kan give mig en bedre ide.

Så må det være en speciel hjemmeside, du forsøger at åbne.
Hvis du fortæller lidt mere om problemet, kan det være,
nogen kan hjælpe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.