Gæstekonto virker ikke
Fra : Henrik Münster

Dato : 19-04-08 23:23

Jeg har for sjov prøvet at aktivere gæstekontoen på min MacBook Pro med
nyeste styresystem etc. Den virker bare ikke. Når jeg klikker på
kontonavnet i logind-vinduet for at logge ind, ryster menuen bare på
hovedet. Er der noget, jeg ikke har slået til?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Knud Gjøl

Dato : 22-04-08 18:03

""Henrik Münster"" <henrik@muenster.dk> skrev
i en meddelelse
[...]
: --
Jeg havde samme oplevelse, men det var en
naturlig fejl, der var et komma istedet for
et punktum.

KG

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-04-08 23:40

Knud Gjøl <knud@sig-hotel.dk> wrote:

> ""Henrik Münster"" <henrik@muenster.dk> skrev
> i en meddelelse
>
> Jeg havde samme oplevelse, men det var en naturlig fejl, der var et komma
> istedet for et punktum.

Men hvordan skulle det kunne ske? Gæstekontoen kan man jo hverken give
navn eller adgangskode. Den er bare, som den er.
--
Henrik Münster
Esbjerg