MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
"overtage" anden computer?
Fra : Ukendt

Dato : 19-04-08 14:39

Hej alle

Jeg vil gerne kunne overtage min mors computer på min computer for at kunne
hjælpe hende.
De er naturligvis begge på nettet og kører begge win xp.

Hvad er det nemmeste måde at gøre det på?

Mange hilsner
Line

Fra : Jens

Dato : 19-04-08 14:46

"Line" <linemikkatgmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> hjælpe hende.
> De er naturligvis begge på nettet og kører begge win xp.
>
> Hvad er det nemmeste måde at gøre det på?

Det er TeamViewer....
http://www.teamviewer.com
Du installerer programmet på din PC. Din mor kører "Kundemodulet"....

Du behøver ikke at tænke på at der skal åbnes i firewall etc...

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-08 14:59

Tak Jens!

Men når jeg kører det der program på min computer hvordan finder den så min
mors?

Mange hilsner
Line

Fra : -= ? =-

Dato : 19-04-08 15:39

> Tak Jens!
>
> Men når jeg kører det der program på min computer hvordan finder den så
> min mors?
>
> Mange hilsner
> Line

Din mor skal køre "Kundemodulet" på sin PC. De tal som programmet kommer op
med, indtaster du i din TeamViewer. Så skulle der gerne være forbindelse.

BG

Fra : -= JF =-

Dato : 19-04-08 16:53

Line skrev:

> Men når jeg kører det der program på min computer hvordan finder den så min
> mors?

Jeg kan varmt anbefale Teamviewer!

Der står nogle tal på din mors skærm når hun har startet kundemodulet,
og der står nogle tal på din skærm når du har startet dit modul.

Dem udveksler i over telefonen, taster hinandens tal ind - og vupti...
Du har kontrol over din mors computer.

--
Mvh. John

Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 19-04-08 21:44

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i meddelelsen

> [...]
> der står nogle tal på din skærm når du har startet dit modul.
>
> Dem udveksler i over telefonen, taster hinandens tal ind - og vupti... Du

det er pærelet og kanonsmart.

jeg inst. det for en uge siden og brugte i dag på 6 km's afstand.

ypperligt, når gud og hvermand ringer om dit og dat på deres maskiner!

Fra : -= JF =-

Dato : 21-04-08 20:33

Svend Erik Jørgensen skrev:

> brugte i dag på 6 km's afstand.
6 kilometer eller 6.000 kilometer... Forskellen er éns

--
Mvh. John

Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 21-04-08 21:00

> 6 kilometer eller 6.000 kilometer... Forskellen er éns
>
> --
> Mvh. John
>
> The only reason I would take up exercising is
> so that I could hear heavy breathing again.

netop - håber snart min fætter i australien får problemer med sin pc så jeg
kan score nogle billige point.... .-)

Fra : -= JF =-

Dato : 21-04-08 21:22

Svend Erik Jørgensen skrev:

> netop - håber snart min fætter i australien får problemer med sin pc så jeg
> kan score nogle billige point.... .-)

Ja, det vil være stiligt

--
Mvh. John

Fra : jsh

Dato : 20-04-08 05:53

http://www.teamviewer.com/da/index.aspx

Gratis let og godt virker med xp og vista.
JSH

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-08 19:08

tak alle, virker perfekt

Fra : Jan A.

Dato : 22-04-08 20:12

Hej Line

Se evt. det svar jeg fik på samme spørgsmål fra Kurt B. Andersen d. 30/3 kl.
23:26.... Det program (www.teamviewer.com) virker perfekt.

Mvh Jan