MS Windows
briani 27239
Ikon skifte.
Fra : Torben

Dato : 17-04-08 22:18

Hej alle

Jeg har fået en ny PC med Vista Home Premium som styresystem, og dette giver
mig problemer.

Jeg har lavet genveje til WWW adresser og vil så skifte ikonerne på PC
skrivebordet, men det kan jeg ikke. Det kan f.eks. være til et bank ikon.
Hvis jeg derimod vil skifte ikon til en genvej til et Excel, Word eller et
program på min PC så er der ikke noget problem.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg gøre forkert?

M. v. h. Torben

Fra : Jan Andersen

Dato : 18-04-08 08:06

I XP har jeg kopieret 'Bank Ikoner' (fra Temporary Internet Files) til
en mappe i Dokumenter og herefter 'browset' fra 'det uønskede Ikon' på
Skrivebordet.
Mon ikke man kan gøre det samme i Vista.

Jan

Fra : Ole Christiansen

Dato : 18-04-08 09:41

> [...]
> program på min PC så er der ikke noget problem.
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg gøre forkert?

Brug foretrukne i iexplorer. Det løser ikke dit problem. For mig er det
løsningen.
Mit skrivebord er tomt.Jeg bruger hurtigstart i stedet for.
Mvh Ole