Hegn hvor der er hæk
Fra : Torben

Dato : 17-04-08 12:00

Hej,

Jeg vil gerne have "lukket" haven med noget hegn der kan hold hunden inde,
og de andre hunde ude, men der er i forvejen hæk hele vejen rundt, hvordan
griber man det an så man stadig kan klippe hækken osv.´presser man bare
hegnet ind i hækken, eller klipper hækkenhelt ind først eller ??

NB! det er en lille hund, såhegnet behøver ikke være mere end en halv meter
højt, da det jo er i bunden hækken er "åben"

-Torben

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-04-08 12:19

"Torben" <trp@fjerneshajq.dk> writes:

> [...]
> rundt, hvordan griber man det an så man stadig kan klippe hækken
> osv.´presser man bare hegnet ind i hækken, eller klipper hækkenhelt

Vi har sat hegn op her i vinters, inden hækken har nået at skyde efter
klipningen sidste efterår. Den er presset så godt ind vi nu kunne
komme til det og vores erfaring fra sidste hus, er at det ikke er
noget problem at klippe hækken. Man skal bare sørge for at hegnet
sidder stramt, så det ikke pludseligt buler ud, for så kan det gå
galt.

Mvh Trine