Ulæselig mail fylder 100 sider
Fra : Mort1s1

Dato : 16-04-08 16:52

En af mine bekendte, sender mig somme tider en mail, som indeholder et
billede / en tegning, men for noget tid siden brgyndte mails fra den
pågældende at fylde en h....... masse, måske 100 sider med tegn og
bogstaver - eller mere.
Hvad kan årsagen være?

Mort1s1

Fra : Holst

Dato : 16-04-08 17:00

Mort1s1 wrote:

> [...]
> billede / en tegning, men for noget tid siden brgyndte mails fra den
> pågældende at fylde en h....... masse, måske 100 sider med tegn og

Det kunne måske tænkes, at han sender filer kodet om yEnc, hvilket dit
mailprogram ikke understøtter.

Prøv at poste den første håndfuld linjer af en af disse mails.

Fra : Mort1s1

Dato : 17-04-08 07:52

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Det kunne måske tænkes, at han sender filer kodet om yEnc, hvilket dit
> mailprogram ikke understøtter.
>
> Prøv at poste den første håndfuld linjer af en af disse mails.

Har prøvet at poste nogle linier, men de bliver tilsyneladende "fanget"
under vejs - det gør de også hos mig, idet de mails jeg får fra den
pågældende ender i mit SPAMfilter, selv om det ikke er SPAM. Ingen andre har
tilsyneladende problemet.

Mort1s1

Fra : Holst

Dato : 17-04-08 07:54

Mort1s1 wrote:

> [...]
> under vejs - det gør de også hos mig, idet de mails jeg får fra den
> pågældende ender i mit SPAMfilter, selv om det ikke er SPAM. Ingen andre har

Hmmm ... prøv at tag et screenshot af det og post billedet et passende sted.

Fra : Mort1s1

Dato : 17-04-08 15:48

> Hmmm ... prøv at tag et screenshot af det og post billedet et passende
> sted.

Jeg finder ud af mails der er sendt siden "problemet" opstod er
modtaget/sendt som "Almindelig tekst" - Kan jeg gøre noget her, eller er det
afsenderen der skal ændre formatet til HTML ?

Mort1s1

Fra : Bjarne Chr

Dato : 17-04-08 16:24

"Mort1s1" <mortensens@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> modtaget/sendt som "Almindelig tekst" - Kan jeg gøre noget her, eller er
> det afsenderen der skal ændre formatet til HTML ?

hvilket mailprogram bruger i?
I f.eks outlook under Funktioner / Indstillinger /Postformat
skal der vælges html
Bc

Fra : Holst

Dato : 17-04-08 16:24

Mort1s1 wrote:

> Jeg finder ud af mails der er sendt siden "problemet" opstod er
> modtaget/sendt som "Almindelig tekst" - Kan jeg gøre noget her, eller er det
> afsenderen der skal ændre formatet til HTML ?

Se, det er vist mere et politisk spørgsmål. Det burde ikke have nogen
betydning for dit problem.

Fra : Holst

Dato : 17-04-08 16:25

Mort1s1 wrote:

> Jeg finder ud af mails der er sendt siden "problemet" opstod er
> modtaget/sendt som "Almindelig tekst" - Kan jeg gøre noget her, eller er det
> afsenderen der skal ændre formatet til HTML ?

Måske skulle du også bringe dit spørgsmål over i
news:dk.edb.internet.software.mail+news og ikke her i browsergruppen.