MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista og webcamera
Fra : marberg

Dato : 16-04-08 07:51

Go'dag til gruppen

Jeg har før haft win.xp prof. og har skiftet til vista business, det har
i og for sig ikke givet problemer, men i vista hakker både lyd og billed
så det er umuligt at føre en ordentlig samtale.
Har hentet windows live og messenge.

MMvh
marberg

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 16-04-08 09:33

marberg skrev:
> [...]
> i og for sig ikke givet problemer, men i vista hakker både lyd og billed
> så det er umuligt at føre en ordentlig samtale.

Kunne tænkes at Windows Live stresser dit system ret meget. Det er en
forholdsvis resourcekrævende pakke. Hvor meget RAM har du?

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : marberg

Dato : 16-04-08 12:36

> Kunne tænkes at Windows Live stresser dit system ret meget. Det er en
> forholdsvis resourcekrævende pakke. Hvor meget RAM har du?
>
> Mvh,
> Rasmus Bertelsen

Har 2 GB og en HP compaq nx 7400 bærbar. Jeg har ikke haft de samme
problemer under xp.

MVH
marberg

Fra : Per

Dato : 16-04-08 16:30

marberg wrote:

> Har 2 GB og en HP compaq nx 7400 bærbar. Jeg har ikke haft de samme
> problemer under xp.

Prøv med Skype - det kører perfekt på Vista og bruger ikke nær så mange
ressourcer.

/Per

Fra : marberg

Dato : 17-04-08 10:16

> Prøv med Skype - det kører perfekt på Vista og bruger ikke nær så mange
> ressourcer.
>
> /Per
Tak for svaret, jeg tror jeg vil prøve dit råd,findes den også på dansk?

Mvh
marberg