MS Windows
briani 27239
Hjææælp! Proceslinjen driller . . .
Fra : Steffen

Dato : 16-04-08 07:18

Proceslinjen driller i XP. Jeg får ikke længere vist ikoner for de åbne
programmer. Jeg har IKKE valgt "Hurtig start", "Værktøjslinjen sprog" eller
andet for den sags skyld. Til venstre på proceslinjen (lige til højre for
"Start") er der en lodret stiplet linje. Den kan jeg hverken fjerne eller
flytte - uanset om proceslinjen er låst eller ej. Kan en ekspert i
proceslinjer hjælpe mig, så jeg igen får vist ikoner på proceslinjen for de
åbne programmer?
Steffen

Fra : Steffen

Dato : 16-04-08 07:36

Nå! - Jeg har lige genstartet systemet, og nu er proceslinjen normal. Den
stiplede linje er forsvundet, og jeg får igen vist de åbne programmer på
proceslinjen. Jeg ved ikke, hvorfor det var sådan, men nu er det altså
tilsyneladende normalt igen.
Steffen