Internet Explorer kan ikke vise websiden
Fra : Mogens

Dato : 12-04-08 22:37

Når jeg forsøger at komme ind på www.adobe.com får jeg meldingen
"Internet Explorer kan ikke vise websiden" har aldrig før haft
problemer med det. OS WIN XP Pro SP2 IE7, jeg har ikke problemer med
andre sider, mystisk

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Lars E. P.

Dato : 13-04-08 06:41

Sat, 12 Apr 2008 23:36:40 +0200, skrev Mogens <mohen@SLETc.dk> :

> [...]
>"Internet Explorer kan ikke vise websiden" har aldrig før haft
>problemer med det. OS WIN XP Pro SP2 IE7, jeg har ikke problemer med

Ingen problemer her. Det var nok bare et forbigående problem på
serveren.

Hilsen Lars

Fra : Mogens

Dato : 13-04-08 09:22

Lars E. P. har bragt dette til os:

> Ingen problemer her. Det var nok bare et forbigående problem på
> serveren.
>
> Hilsen Lars

Det tror jeg ikke, jeg har forsøgt hver dag de sidste 10 dage, men jeg
har ikke fantasi til at forestille mig hvad der er sket. Jeg har også
forsøgt at installere Firefox, men den kan heller ikke åbne.

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Jørgen L.

Dato : 13-04-08 13:08

"Mogens" <mohen@SLETc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Explorer kan ikke vise websiden" har aldrig før haft problemer med det. OS
> WIN XP Pro SP2 IE7, jeg har ikke problemer med andre sider, mystisk

Hej Mogens

Jeg har samme problem, men ikke med www.adobe.com men med www.dct-vejle.dk
den kan hverken jeg eller min kones bærbar få frem, mens den stationære på
samme internet forblindelse godt kan.

Jeg har også opgraderet min bærbar fra IE 6 til 7 uden at dette ændrede
noget.

Men umiddelbart gætter jeg på at jeg har et program der spærre for siden
såsom avg spybot eller lign, jeg ved dog ikke helt hvordan jeg skal finde ud
af dette, da jeg ikke er helt tryg ved at slå virus skjold fra.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Knud Erik

Dato : 13-04-08 13:31

"Jørgen L." <Noemail@noemail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hilsen Jørgen
> Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD
> Garmin SP 2720, 2650 og GPS 12. Garmin 2650 til salg

Hej
Læste engang noget om, at hosts filen kan blive inficeret og blokere
adgangen til bestemte adresser.
"Søg" på hosts filen - åbn den med noteblok
og hvis de sider, man ikke kan komme ind på står opført i filen, skal
de slettes.

Knud Erik

Fra : Mogens

Dato : 13-04-08 16:19

Knud Erik skrev den 13-04-2008:
> [...]
> "Søg" på hosts filen - åbn den med noteblok
> og hvis de sider, man ikke kan komme ind på står opført i filen, skal

Hej Knud Erik!
Tak for hjælpen, det var lige det der skulle til, nu åbner adobe som
den skal.

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-04-08 15:31

Mogens skrev:

> Tak for hjælpen, det var lige det der skulle til, nu åbner adobe som den
> skal.

Skynd dig at tjekke computeren for virus og andre slemme programmer. Din
host-fil har ikke ændret sig selv.

--
Brug Thunderbird til mail, og undgå at få fyldt indbakken med
spam.http://kimludvigsen.dk

Fra : Mogens

Dato : 14-04-08 16:49

Kim Ludvigsen:

> Skynd dig at tjekke computeren for virus og andre slemme programmer. Din
> host-fil har ikke ændret sig selv.

Er kontrolleret både med Superantispyware og Spybot, samt NOD32 virus
scanner,, og der er ikke fundet noget, men nu fungerer det.

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Jørgen L.

Dato : 13-04-08 20:12

> [...]
> "Søg" på hosts filen - åbn den med noteblok
> og hvis de sider, man ikke kan komme ind på står opført i filen, skal

Hej Knud Erik.

Bare for at jeg har forstået dig, så åbner jeg exploren og søger på mit C:
drev efter Hosts ?

Fra : Mogens

Dato : 13-04-08 20:42

Jørgen L. formulerede spørgsmålet:

> Hej Knud Erik.
>
> Bare for at jeg har forstået dig, så åbner jeg exploren og søger på mit C:
> drev efter Hosts ?

Filen ligger i C:\Windows\system32\drivers\etc du skal være opmærksom
at den højst sandsynlig er skrivebeskyttet, så det skal du fjerne,
ellers kan du ikke gemme den igen. Det fungerede fint hos mig

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Jørgen L.

Dato : 13-04-08 21:16

> [...]
> den højst sandsynlig er skrivebeskyttet, så det skal du fjerne, ellers kan
> du ikke gemme den igen. Det fungerede fint hos mig

Ok tak, det var så desvære ikke problemmet her.