MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows er 3 forsøg om at starte
Fra : Andersen [3650]

Dato : 12-04-08 06:51

Efter at have bygget en maskine færdig og
installeret XP, kørte den fint. Konen tog den
i brug og efter kort tid havde den automatiske
opdatering fundet 94 rettelser til kritiske
problemer/fejl. Efterfølgende skal maskinen
bruge 3 forsøg på at starte. Den starter op og
når til et punkt hvorefter den genstarter og det
gør den lige en gang mere. Enkelte gange er
der lige kommet en genstart mere.
Har jeg en kinamands chance for at kunne finde
hvilke opdatering der er årsag, eller må jeg tage
det tunge og starte helt forfra.
Den kommer godt nok med et meddelse om en
fejl i systemet er rettet og angiver så en kode.
Men hvor kan man så finde de koder, og er der
reelt en chance for at omsætte koden til brugbar
information?
Screendumps af meddelser kan evt uploades
et sted.

Fra : KentBM

Dato : 12-04-08 19:43

Andersen [3650] wrote:
> Men hvor kan man så finde de koder, og er der
> reelt en chance for at omsætte koden til brugbar
> information?
Søg i google/yahoo eller hos Microsoft. Det kunne muligvis hjælpe.

--

Kent